hare1365380455 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Frokosten blir jo veldig sen om man skal trene og dusje først, og man skal vel heller ikke spise før man trener? Så jeg lurte på om jeg skulle f.eks. spise en banan før jeg trener, og så spise mer senere? Jeg må trene når jeg finner tid til det, og som i morges prøvde jeg å trene før minsten sto opp. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noe næring trenger du før du trener. Hva med et knekkebrød, frukt e.l.? 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det kommer an på hva du trener og hvor hardt du trener. Hvis du skal forbrenne fedt, og f.eks tar en times gåtur, kan du med fordel begrense deg til en kopp kaffe først. Skal du trene noe mer krevende, bør du få i deg noe næring først. "..................................." 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Det kommer an på hva du trener og hvor hardt du trener. Hvis du skal forbrenne fedt, og f.eks tar en times gåtur, kan du med fordel begrense deg til en kopp kaffe først. Skal du trene noe mer krevende, bør du få i deg noe næring først. "..................................." Jeg trener ikke så hardt at det gjør noe... Jeg enten sykler på trimsykkelen og/eller trener aerobic/litt styrke her hjemme i min egen stue:) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Noe næring trenger du før du trener. Hva med et knekkebrød, frukt e.l.? Ja det er nok best å spise bittelitt. 0 Siter
Gjest mange muligheter Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det optimale er nok å få i seg noe næring før du trener dersom det gjelder utholdenhet eller styrke/muskler. For min del ergometersykler jeg kun på vann og kaffe med tanke på forbrenningstrening. Og spiser frokost en times tid senere. Det er kanskje ikke optimalt for musklene, men fettet renner av iallefall (ikke bare musklene, som selvfølgelig blir hardere pga intensiteten) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.