Gjest anonym frue Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg liker heller ikke at han røyker når barna er der, men han røyker ikke inne. Og han røyker ikke mye. Naboene er foreldrene mine, og moren min liker ikke å se at mannen min røyker. Så derfor klager hun til faren min og meg, og i går sa faren min til mannen min at moren min ikke likte at han røyket utenfor.... Så nå vil han i alle fall flytte herfra! Hva mener dere? Hun kan mene at han bør slutte, men hun kan ikke nekte han å røyke her? Vi leier hus av dem. 0 Siter
Gjest mixii Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noen spesiell grunn til at mora di velger å få andre til å kommunisere sitt misbehag? Tror jeg ville sagt fra selv om noe hadde plaget meg. Ser for meg ut til at mannen din har gode grunner til å dra, var jeg faren din ville jeg vurdert å slå følge. Greit at røyking er en uting, men om mannen din velger å røyke utendørs og mora di ikke tåler å se dette, ja da er det HUN som har et problem(dere også så lenge dere bor i nærheten av henne).Om hun føler at hun har grunn til å droppe synspunkt angående din manns utendørs røykevaner vil jeg tro at hun også sprer guffe om andre tema. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Var det din mann som ville at dere skulle finne noe eget? Uansett - moren din må skjerpe seg! Nå går hun aaaaaaalt for langt. Stakkars gubben din som sikkert strever med å ikke si hva han mener. Ikke at det er bra at han røyker, men hun har da for pokker ikke noe å gjøre med hva han gjør??? Også ute da!? 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Snakker om galskap. Jeg er ikke-røyker selv og liker ikke røyking, men her går moren din altfor langt. Det får da være måte på hva hun skal bry seg med. Hadde jeg vært din mann hadde jeg gitt klar beskjed om at jeg flytter, og det hadde vært med eller uten deg. Det hadde jeg gitt din mor beskjed om samme dagen dette hadde kommet opp. Mannen din må da få lov til å røyke ute. Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å være så dum som moren din er i denne saken. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Flytt! Hvis ekteskapet ditt er viktig for deg å bevare bra... 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Flytt! Det er i de fleste (?) tilfeller lite gunstig å bo så nær familie. Det er i alle fall mange som har skrevet her som har store problemer med det. Kunne aldri tenkt meg å bodd så nær min familie selv. Men for noen så kan det jo fungere. Men ikke om familien legger seg opp i ting de ikke har noe med, som i ditt tilfelle. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det neste er at han må legge seg kl. 2300. Skjønner godt at han vil flytte. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Setter en hundrelapp på at det er andre ting ved din mann som dine foreldre ikke liker. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 For meg virker det som om hun vil ha full kontroll over livet til datteren sin. Lurer på hva det neste vil bli. Er det flere ting hun har sagt hun ikke liker ved livet deres? 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Moren din høres ut som en manipulerende røy! Huff! Du er heldig hvis mannen din finner seg i slikt uten å bli fly forbanna. DERE burde flytte. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Av flere grunner tror jeg det beste hadde vært om dere fant dere et eget sted - i stedet for å leie en del av boligen av dine foreldre, som de også bebor. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er ikke sunt å bo ved siden av foreldrene sine. Se på "Alle elsker Raymond". 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er ikke sunt å bo ved siden av foreldrene sine. Se på "Alle elsker Raymond". Og nei, selvfølgelig skal ikke foreldrene dine legge seg opp i at mannen din røyker utendørs. 0 Siter
Gjest anonym frue Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Av flere grunner tror jeg det beste hadde vært om dere fant dere et eget sted - i stedet for å leie en del av boligen av dine foreldre, som de også bebor. Vi bor i nabohuset. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Vi bor i nabohuset. Selv om det er nabohuset så kan det absolutt se ut til at det er alt for nærme til at dette er noen god løsning på sikt. 0 Siter
sigga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kødder du? jeg hadde ikke latt meg bahandle sånn. Mulig noe mer ligger bak kanskje? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det kommer kanskje litt an på hvor han røyker. Naboen min røyker på verandaen sin, rett under mitt soveromsvindu. Jeg kan ikke fordra sigarettstank på soverommet.. Men hvis han ikke står sånn at lukten siver inn til dem, og ikke hiver fra seg stumpene på bakken, så ser jeg ikke at det skulle være noe problem for dem. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Mora di høres ganske kjip ut, og jeg ville ikke orket å bo så tett på noen som oppfører seg på den måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.