Gjest valen k Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 En spurte lenger nede hva gjør dere på St.Hans kvelden. Jeg lurer på hva dere gjør dagen derpå? Mye hangover..eller feiring med måte? 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg feira med måte i går med to halvlitere til grillmaten. I dag avspaserer jeg og har en elleveåring her (m/tre venner) som venter litt utålmodig på bursdagsselskapet kl 18 - og så går minnene stadig tilbake til denne dagen på Ullevål sykehus for nettopp elleve år siden. 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 For meg en helt vanlig dag i dag. Drakk ikke alkohol i det hele tatt, kun brus. Trente til og med rett etter jobben i går:-) 0 Siter
Gjest St.Hansine Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 St.Hans aften er en helt normal dag for oss, bortsett fra at vi alltid griller denne dagen. St.Hans dagen er altså også en helt normal dag. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Glemte hele dagen, var så opptatt med å klippe plener og stable ved... I dag er en helt vanlig jobbedag for meg.... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Du må bo i Vestfold, den eneste regionen som feirer St Hans-aften, For resten av landet er 23 juni en helt vanlig hverdag. 0 Siter
Gjest Også Vestfolding Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Du må bo i Vestfold, den eneste regionen som feirer St Hans-aften, For resten av landet er 23 juni en helt vanlig hverdag. Selv i Vestfold så jobber vel de fleste St.Hansdagen nå vel? Kommunen kan ta fri, men uten lønn. I dag som dagen er fredag, har kanskje endel benyttet anledningen til å ta en fridag også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Spiste Sushi og drakk noen øl med noen venner. En rolig og hyggelig kveld. Hadde dagen falt på en fredag eller lørdag hadde det sannsynligvis blitt øl og grilling og mer øl, forutsatt fint vær. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ikke noe..Var på noe grillopplegg i går, og kulern i dag.. Skal mye greier i morgen og bør være relativt opplagt..(skal kokkelere og servere i selskap) Men kanskje jegtar meg en øl,om noen ringer og byr på sitt gode selskap. :-) 0 Siter
Gjest compiz Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Selv i Vestfold så jobber vel de fleste St.Hansdagen nå vel? Kommunen kan ta fri, men uten lønn. I dag som dagen er fredag, har kanskje endel benyttet anledningen til å ta en fridag også. Veldig mange butikker i f eks Tønsberg er stengt i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.