Gå til innhold

St. hans *dagen* hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Gjest valen k
Skrevet

En spurte lenger nede hva gjør dere på St.Hans kvelden.

Jeg lurer på hva dere gjør dagen derpå?

Mye hangover..eller feiring med måte?

Skrevet

Jeg feira med måte i går med to halvlitere til grillmaten.

I dag avspaserer jeg og har en elleveåring her (m/tre venner) som venter litt utålmodig på bursdagsselskapet kl 18 - og så går minnene stadig tilbake til denne dagen på Ullevål sykehus for nettopp elleve år siden.

Skrevet

For meg en helt vanlig dag i dag. Drakk ikke alkohol i det hele tatt, kun brus. Trente til og med rett etter jobben i går:-)

Gjest St.Hansine
Skrevet

St.Hans aften er en helt normal dag for oss, bortsett fra at vi alltid griller denne dagen.

St.Hans dagen er altså også en helt normal dag.

fuji1365380447
Skrevet

Glemte hele dagen, var så opptatt med å klippe plener og stable ved...

I dag er en helt vanlig jobbedag for meg....

Gjest erwin
Skrevet

Du må bo i Vestfold, den eneste regionen som feirer St Hans-aften, For resten av landet er 23 juni en helt vanlig hverdag.

Gjest Også Vestfolding
Skrevet

Du må bo i Vestfold, den eneste regionen som feirer St Hans-aften, For resten av landet er 23 juni en helt vanlig hverdag.

Selv i Vestfold så jobber vel de fleste St.Hansdagen nå vel?

Kommunen kan ta fri, men uten lønn. I dag som dagen er fredag, har kanskje endel benyttet anledningen til å ta en fridag også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spiste Sushi og drakk noen øl med noen venner.

En rolig og hyggelig kveld.

Hadde dagen falt på en fredag eller lørdag hadde det sannsynligvis blitt øl og grilling og mer øl, forutsatt fint vær.

laguna1365380434
Skrevet

Ikke noe..Var på noe grillopplegg i går, og kulern i dag..

Skal mye greier i morgen og bør være relativt opplagt..(skal kokkelere og servere i selskap)

Men kanskje jegtar meg en øl,om noen ringer og byr på sitt gode selskap.

:-)

Gjest compiz
Skrevet

Selv i Vestfold så jobber vel de fleste St.Hansdagen nå vel?

Kommunen kan ta fri, men uten lønn. I dag som dagen er fredag, har kanskje endel benyttet anledningen til å ta en fridag også.

Veldig mange butikker i f eks Tønsberg er stengt i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...