Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Homsene vil påstå det motsatte! Nå har vi det gøy. Nja...en homse som påstår at hans/hennes seksuelle legning er mer normal enn heterofiles, er ikke helt på nett. Men hvorfor i hel.... skal alle være så "normale"? "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? "Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?" Nei? Bryr du deg om det? Det står bl.a at du ikke skal feie over nabokona, noe jeg har gjort minst en håndfull ganger. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 F eks kan du ta Johannes evangeliet og rulle deg en skikkelig trompet. En skikkelig elendig rullet trompet-spliff er vel omtrent det mest nyttige man kan bruke det til, ja :-) (og gjør du det bra nok, så får du kanskje samme inspirasjonen som det forstyrrede individet som skriblet ned originalen også) "..................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 "Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?" Nei? Bryr du deg om det? Det står bl.a at du ikke skal feie over nabokona, noe jeg har gjort minst en håndfull ganger. "..................................." Hihi, du skal ikke engang begjære nabokona eller hans eiendom ;o) 0 Siter
Gjest enig med Grip Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hva i all verden er det du snakker om? "Finnes ikke bevis?" Bevis det motsatte, da. Du har flere idiotiske ord og uttrykk i innlegget ditt enn jeg gidder å kommentere. "..................................." ""Finnes ikke bevis?" Bevis det motsatte, da." Ingen kan kritisere deg for manglende fantasi, Prozac. 0 Siter
Gjest enig med Grip Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? "ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? " Homser flest er antagelig ateister, så for dem betyr det ingenting hva som står i Bibelen om temaet. Kan ikke se annet enn det må være en selvmotsigelse å leve homofilt og være kristen. Bibelen er veldig tydelig på det der. Pussig nok har disse homofile helt andre forklaringer. Et ærlig forsøk på å møte disse selvmotsigelsene kan du lese mer om på http://www.homofili.com . 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 ""Finnes ikke bevis?" Bevis det motsatte, da." Ingen kan kritisere deg for manglende fantasi, Prozac. Ei heller kan noen kritisere deg for å komme med sammenhengende og meningsfylte uttalelser. "..................................." 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Mange sier det er en "motesak" og det er nok for enkelt. Jeg tror det fins flere homser enn de som vil komme fram, og at vi har alle grader av det. En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann. Det holder å møte en person man faller for, uavhengig av om personen er homo selv. 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 "En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann." Tull. Man kan ikke "bli homo" av slikt. Man kan selvfølgelig være i en sårbar tilstand, og lett la seg trekke inn i noe som en ser på som bedre enn alternativet. Men man kan ikke påvirkes til å bli noe man ikke er tilstrekkelig nok av. Derimot kan man, logisk nok, påvirkes til å "finne frem" sider ved en selv man kanskje ikke var klar over eksisterte. ".................................." Sårbar tilstand hahaha, nei, fy faen... helt utrolig. Er du i en sårbar tilstand når du forelsker deg? 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har ikke registrert spesielt stort homsefokus i det siste, men nå er jeg ikke i Oslo om dagen heller. Folk må gjerne feire legningen sin for min del, det plager ikke meg. Feirer ikke legning, men det første opprøret mot undertrykkelsen. Første opprør var i Stonewall, nå på denne tid, i `67. Det er dét vi feirer. Det som var starten på å oppnå rett til å være oss selv og å vise dette til verden. Kan ganske enkelt sammenliknes med 17. mai. 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre. Det har du helt rett i, men normalitetsspørsmål er alltid kvantitative spørsmål. 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 "ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? " Homser flest er antagelig ateister, så for dem betyr det ingenting hva som står i Bibelen om temaet. Kan ikke se annet enn det må være en selvmotsigelse å leve homofilt og være kristen. Bibelen er veldig tydelig på det der. Pussig nok har disse homofile helt andre forklaringer. Et ærlig forsøk på å møte disse selvmotsigelsene kan du lese mer om på http://www.homofili.com . Så kvinner skal heller ikke tale i forsamlingen? Og for å bruke bibelens patriarkalske vinkling: man skal ikke ha sex med kvinnen (som om hun er et objekt) når hun menstruerer? Ja, der finnes tusen eksempler på hva bibelen sier at man skal gjøre og ikke skal gjøre. Men, er det ikke lov til å tenke - og ikke minst FØLE - selv? Hvorfor har bibelen mer gyldighet enn annet? Utelukkende pga din tro? Er din tro riktig? Kan din tro være en smule avhengig av i hvilken kultur du er vokst opp i? Think twice. 0 Siter
Sør Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Selvsagt er det plagsomt for deg å høre at de eksisterer. Det ville jo vært mye enklere hvis de bare led under trakasseringen i stillhet. 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Nja...en homse som påstår at hans/hennes seksuelle legning er mer normal enn heterofiles, er ikke helt på nett. Men hvorfor i hel.... skal alle være så "normale"? "....................................." *signerer* 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Sårbar tilstand hahaha, nei, fy faen... helt utrolig. Er du i en sårbar tilstand når du forelsker deg? "Er du i en sårbar tilstand når du forelsker deg" Javisst er man det. "..............................." 0 Siter
damedame Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 "Er du i en sårbar tilstand når du forelsker deg" Javisst er man det. "..............................." You know what I mean, mate. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 You know what I mean, mate. Normalt pleier jeg å skjønne det, men nå er jeg litt usikker, babe :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Å? Er det i Spania? Du bør nok ta deg en tur ut i verden. Resten av verden er ikke som en forblåst hytte på Galløpikken. Den trollen der er det ikke noen vits i å argumentere med :-) Det er samme personen som har holdt på og herjet her lenge under forskjellige nick - man lukter stanken på lang, lang avstand. ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg har hørt at det kommer av dere sånn heeelt på bunnen egentlig har litt lyst;-) De mest rabiate homofobene kan ofte ha både det ene og det andre gjemt i skapet, vet du..;-) Det er en klisjé, men ikke uten grunn :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=7781 Enig. Lei av å bli stemplet som intolerant tulling fordi jeg er heterofil. *LOL* Du er en intollerant tulling av en trolle fordi du er en intolerant tulling av en trolle - ikke fordi du er "heterofil" (eller evt. vettskremt halvkvalt skaphomse) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.