Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kva skjer om ein ikkje kan vera med på dugnad i barnehagen på grunn av at ein reiser vekk på ferie? 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har du gyldig grunn så burde ikke det være noe problem. Hvis ikke så vanker det en liten bot. Derfor så bør du si i fra hvorfor det ikke passer. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Har du gyldig grunn så burde ikke det være noe problem. Hvis ikke så vanker det en liten bot. Derfor så bør du si i fra hvorfor det ikke passer. Er det gyldig grunn at ein skal reise på ferie då? 0 Siter
Gjest puuuuuh Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er det gyldig grunn at ein skal reise på ferie då? Kjære vene, selvfølgelig er FERIE en gyldig grunn !! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er det gyldig grunn at ein skal reise på ferie då? Ja, så klart!!!! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Ja, så klart!!!! Ok, takk. Me har fått beskjed om å male noko greier før 1. Juli men det regnar jo enno her på vestlandet :-( Gler meg til å reise vekk litt... 0 Siter
mrxx Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er det gyldig grunn at ein skal reise på ferie då? Det vil jeg anta. Det kan jo være en ferie som er planlagt over lang tid. Dette vil jeg tro ikke er noe problem, men som sagt, ta det opp med barnehagen. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hos oss kan vi velge å ta igjen dette, eller å betale 750,- 0 Siter
Gjest Dugnadsplikt?? Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hos oss kan vi velge å ta igjen dette, eller å betale 750,- Gutten vår skal begynne på skulen og kjem derfor ikkje igjen... Men har heller ikkje fått beskjed om å betale noko... 0 Siter
sigga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ingenting?! Ikke her hos oss iallefall. Mange jeg kjenner boikotter all dugnad i det "offentlige" fordet de mener det ikke er demmes oppgave.. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Ingenting?! Ikke her hos oss iallefall. Mange jeg kjenner boikotter all dugnad i det "offentlige" fordet de mener det ikke er demmes oppgave.. Den tonen synes eg egentlig er feil at ein ikkje skal gidde å møte der... Men dumt når veret ikkje støttar oss i jobben :-) 0 Siter
sigga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Den tonen synes eg egentlig er feil at ein ikkje skal gidde å møte der... Men dumt når veret ikkje støttar oss i jobben :-) Ja, forsåvidt heilt enig. Vi stiller alltid på dugnad, og har dratt ihop flere selv også. Men jeg godtar stilltiende at andre har den oppfatningen. Når det gjelder været så er jeg heeelt enig; derfor blir også all dugnad i "min" regi avlyst når det høljer ned...(",).. 0 Siter
matildes mor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 I vår barnehage skjer det ihvertfall ingenting. Det er stort sett de samme foreldrene som møter hver gang,men vi praktiserer ikke bot her. Jeg er forsåvidt enig i tankegangen at så lenge vi betaler såpass mye(selv om noen nok vil hevde at vi betaler alt for lite) skulle ikke oppussing i bhg være nødvendig for foreldrene å gjøre på dugnad. Men men,det er nå engang slik at de har dugnad og da får vi stille så ofte det lar seg gjøre.Blir bare teit å la være. Men jeg synes nå en ferie er gyldig grunn til å la være da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.