Gå til innhold

Tekst til Knutsen&Ludvigsen - Hallo - hallo - hvordan står det til...

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Noen som klarer å finne teksten til denne?!

Vær så snill!? :)

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hallo hallo - Knutsen og Ludvigsen

Når det piper i telefonen som en sjøsyk fiolin / Er det noen som ringer til meg / Når jeg dreier på telefonen så det piper i din / Er det jeg som ringer til deg

Hallo - hallo - hvordan står det til - bare bra - hei på deg - hei på deg Ludvigsen

Hallo - hallo - hvordan står det til - bare bra - hei på deg - hei på deg Ludvigsen

For det piper i brannsirener, og det piper når det er kaldt / Og i magen til en lasaron / Og det piper i prøvebildet, ja det piper overalt / Og det piper i din telefon

Men at telefon er en fin ting å ha, det vet vi selvfølgelig begge / En ting vi kan gjøre, vi tar tak i røret / Og slenger den rundt som en slegge

Telefoner ska'kke pipe slik som fløyter på land og skip / Eller søte små mus i en krok / En dag jeg tok telefonen, for jeg hørte det sa pip / Var det kanarifuglen jeg tok

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvorfor søkte du ikke bare med første linja av et vers hos f.eks Google? Gikk som fot i hose.

Gjest sandex
Skrevet

Hvorfor søkte du ikke bare med første linja av et vers hos f.eks Google? Gikk som fot i hose.

Det gikk ikke hos meg :) Vi var tre stykker her som leita og leita og leita :) Men tuuusen takk jallefall!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det gikk ikke hos meg :) Vi var tre stykker her som leita og leita og leita :) Men tuuusen takk jallefall!

Det er jo ikke sikkert det var på Google jeg fant den, heller, forresten. Bruker et søkeprogram som heter Copernic, og det søker gjennom flere søkemotorer på samme tid. Litt snedig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...