Gå til innhold

Trøtt og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

Jeg er så trøtt og sliten for tiden, orker ikke gjøre noen ting. Bare det å henge opp tøy på tørkestativet er en kjempejobb for meg.

Jeg ble ferdig på skolen forrige uke og skal begynne og jobbe i morgen, og jeg har slett ikke krefter til det. Det er som om jeg ikke hadde tid til å være sliten før og under eksamen, og at alt kommer til overflaten nå. Jeg orker ikke engang å lage middag. Jeg fatter ikke hvordan det skal gå på jobb i morgen, de må jo tro jeg er kjempelat.

Jeg har bare lyst til å sove, sove, sove, men jeg sover så dårlig og har mange mareritt.

Noen som har forslag til hva som kan være galt med meg? Vitamin-mangel? Jeg var hos legen for et par uker siden pga. vond rygg og fikk målt blodprosenten samtidig-ingenting galt med den.

Skrevet

I morgen må du bruke dine superkrefter på å klistre på deg ditt aller største smil;-)

Og hvis du vil beholde den nye jobben må du gi inntrykk av at: Du føler deg opplagt og dødsmotivert!

Og hvem vet - kanskje de påklistrede smilet setter seg fast;-)

Sender deg god karma og en dose superkrefter! Lykke til!

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

I morgen må du bruke dine superkrefter på å klistre på deg ditt aller største smil;-)

Og hvis du vil beholde den nye jobben må du gi inntrykk av at: Du føler deg opplagt og dødsmotivert!

Og hvem vet - kanskje de påklistrede smilet setter seg fast;-)

Sender deg god karma og en dose superkrefter! Lykke til!

Takk for svar :-)

Clue1365380406
Skrevet

Du sier det egentlig selv: du hadde ikke tid til å være sliten før og under eksamen.

Nå er du ferdig med den, altså sier kroppen fra hvor sliten du egentlig er. Du burde ha en uke fri til å ta deg igjen, ganske enkelt.

Men det er vel ikke så lett når du skal begynne i jobb.

Hva skal du jobbe med, forresten?

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

Du sier det egentlig selv: du hadde ikke tid til å være sliten før og under eksamen.

Nå er du ferdig med den, altså sier kroppen fra hvor sliten du egentlig er. Du burde ha en uke fri til å ta deg igjen, ganske enkelt.

Men det er vel ikke så lett når du skal begynne i jobb.

Hva skal du jobbe med, forresten?

Ja, du har nok rett, jeg trenger en lang ferie, trenger å komme bort fra alt som skal gjøres hjemme så jeg slipper den dårlige samvittigheten. Jeg skal jobbe på et seilskip som seiler charterturer og i tillegg har sosialt anbragt ungdom ombord.

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

Du er ikke gravid da?

Det er en liten mulighet, men jeg bruker p-piller, så det tror jeg ikke.

Clue1365380406
Skrevet

Ja, du har nok rett, jeg trenger en lang ferie, trenger å komme bort fra alt som skal gjøres hjemme så jeg slipper den dårlige samvittigheten. Jeg skal jobbe på et seilskip som seiler charterturer og i tillegg har sosialt anbragt ungdom ombord.

Høres jo spennende ut!

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

Høres jo spennende ut!

Det er det jo også, har hatt lignende jobb før, men det er utrolig slitsomt med de "gærne" ungdommene da, og det hjelper ikke på trøttheten min da... Vel, det går nok.

Gjest q10 eller chisandra
Skrevet

Prøv Q10. Fåes på helsekost, og virker etter 3 dager! Uten den hadde jeg ikke overlevd!!!

Og om den ikke virker etter en uke, kan du like godt slutte å ta den, for da er det ikke noe for deg :o)

Prøvde en gang noe som heter Chisandra, og den hjelper også. Fåes på helsekost den og.

Jeg trodde ikke at dette skulle gi meg noe som helst, men ble altså positivt overrasket.

Så for første gang på 10 år, så orker jeg noe igjen!!!

Lykke til!

Gjest utslitt og trøtt
Skrevet

Prøv Q10. Fåes på helsekost, og virker etter 3 dager! Uten den hadde jeg ikke overlevd!!!

Og om den ikke virker etter en uke, kan du like godt slutte å ta den, for da er det ikke noe for deg :o)

Prøvde en gang noe som heter Chisandra, og den hjelper også. Fåes på helsekost den og.

Jeg trodde ikke at dette skulle gi meg noe som helst, men ble altså positivt overrasket.

Så for første gang på 10 år, så orker jeg noe igjen!!!

Lykke til!

Q10, hva er det nå det er for noe, har hørt om det før. Er det vitaminer, urter?

Gjest q10 eller chisandra
Skrevet

Q10, hva er det nå det er for noe, har hørt om det før. Er det vitaminer, urter?

Q 10 er et viktig antioksydant som hemmer dannelsen av de farlige frie radikalene.

Noe Q 10 kan kroppen selv produsere og noe tas opp fra kosten. Coenzym Q 10 spiller en sentral rolle når det gjelder stimulering av energi.

Kroppens egen produksjon av Q 10 har vist seg å være avhengig av alder. Nivået synker i kroppen allerede fra 20 års alder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...