Gå til innhold

Vinetiketter til pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lovet gammeltante å lage noen festlige vinetiketter for henne. Hun lager hjemmelaget vin i stor stil...

Jeg er helt grønn på dette området, men jeg vil gjerne hjelpe.

Så kom jeg til å tenke på at det kanskje fins maler og evt. spesielle ark som er beregnet for kreative sjeler ved hjemmeskriveren...

Noen som vet?

Gjest Ramina
Skrevet

Du får kjøpt klistreetiketter i forskjellige størrelser på bokhandelen, hvor man kjøper pc ol.

Da følger gjerne med program for laging av etiketter.

Du kan også bruke programmet "Microsoft publisher" som du sikkert har på pc.

Tingen er å få utskriften til å stemme med etikettstørrelsene.

Fine motiv til etikettene finner du forskjellige steder på nettet, foreksempel "elektroniske utklipp gjennom word/sett inn/bilde/utklipp på pc din.

:)

Skrevet

Du får kjøpt klistreetiketter i forskjellige størrelser på bokhandelen, hvor man kjøper pc ol.

Da følger gjerne med program for laging av etiketter.

Du kan også bruke programmet "Microsoft publisher" som du sikkert har på pc.

Tingen er å få utskriften til å stemme med etikettstørrelsene.

Fine motiv til etikettene finner du forskjellige steder på nettet, foreksempel "elektroniske utklipp gjennom word/sett inn/bilde/utklipp på pc din.

Takk, akkurat det jeg trenger!

Ja, husker at det var styr med storleiken da jeg laget mal til visittkort. Endte med mal for etiketter istedenfor visittkort. Men det funka jo greit likevel.

*Iler til bokhandelen*

Gjest Ramina
Skrevet

Takk, akkurat det jeg trenger!

Ja, husker at det var styr med storleiken da jeg laget mal til visittkort. Endte med mal for etiketter istedenfor visittkort. Men det funka jo greit likevel.

*Iler til bokhandelen*

Lykke til.

Søtt at du vil hjelpe hu mor.

Kos deg med arbeidet, det er ganske gøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...