Gå til innhold

Bukplastikk er fantastisk!!

Anbefalte innlegg

Gjest fått fiiiin mage..

Hey!

For alle som går å grubler på om dette med bukplastikk er noe for de.. å alle andre da..:)

Tenkte jeg skulle skrive litt om den siste tiden.. Jeg har gått ned fra 110 til 85 kg for et år siden. Har ligget helt stabilt siden da. Har også et svangerskap bak meg. Magen besto av et heng eller to å var i veien konstant..

Så bestemte jeg meg for at nok var nok.. Bestillte meg time for å få sett hva som kunne gjøres, å vips! en mnd senere var operasjonsdagen kommet.. jeg kunne muligens fått dette dekket fra det offentlige, men jeg hadde ikke tålmodighet, å heller ikke mot nok til å starte på den runden. Så jeg brukte sparepengene mine på dette. Verdens beste invistering!! De fjernet nesten 2 kg med hud og fett + fettsugde 1,5 kg for å tilpasse dette. Nå er det fjortendager siden operasjonen å jeg er kjempe hoven, men har ikke noe smerter. Blir raskt sliten å ligger mye å hviler, men det er SÅ SINNSYKT verdt hver en krone.. Tenk å ha en stram mage å en søt navle!! Jeg er så UTROLIG glad! å selvtilliten stiger deretter!

Måtte bare få sagt det..!

Ha en toppers dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189096-bukplastikk-er-fantastisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!!

Så flott at du er fornøyd!!Jeg skal igjennom en ny bukplastikk også.Har tatt tidligere,men ble ikke bra.Masse tull,men endelig skal jeg til en spesialist på området.Hvor har du operert hen?Jeg skal operere på Volvat i Oslo.Håper jeg også kan komme tilbake med en gladmeldig om noen få uker.Jeg er kjempe glad på dine vegne:-))

Jette

Hei

Jeg tok bukplastikk for fire dager siden, så det er så fint å høre historien din som ligger to uker foran meg i tid:-) Jeg er veldig positivt overrasket over hvor lite smerter jeg har hatt. Kan vel ikke si at jeg har hatt ordentlig vondt en eneste gang! Det eneste vonde var å fjerne dren, men det var jo gjort på få minutter.

Har ikke turt å se på magen ennå, er så redd for at det skal være valker der fremdeles...Men skal jo dusje og fjerne bandasje i dag så kanskje jeg drister meg til en titt da..

Gjest fått fiiiin mage..

Jeg ble operert på collosseum klinikken, kjempefornøyd! De har en fantastisk service å er kjempehyggelige. Jeg vet jo enda ikke helt hvordan det ferdige resultatet blir, men det ser veldig bra ut! Det var ikke noe særlig å fjerne drenene nei, men det var faktisk det eneste jeg kan si at har vært vondt. Jeg skulle dusje etter fire dager, men klarte det ikke faktisk.. Jeg har jobbet masse med sår å sånt, men å se mitt eget var ikke kjekt.. snålt.. men nå går alt greit, no problemo :) Jeg har vært i god form etterpå, men kjenner jeg blir sliten å sover mye. Men det er jo et stort inngrep så det skulle vel bare mangle at kroppen trenger hvile! Håper resultatet blir bra, men skulle det bli noe å jeg må fikse på det så er det nok verd det det også! For å kunne gå med vanlige klær uten å måtte ha noe som var langt nok til å skjule henget er herlig! Dette skal bli den beste sommeren EVER! Klems

Gjest ikke signatur

Jeg ble operert på collosseum klinikken, kjempefornøyd! De har en fantastisk service å er kjempehyggelige. Jeg vet jo enda ikke helt hvordan det ferdige resultatet blir, men det ser veldig bra ut! Det var ikke noe særlig å fjerne drenene nei, men det var faktisk det eneste jeg kan si at har vært vondt. Jeg skulle dusje etter fire dager, men klarte det ikke faktisk.. Jeg har jobbet masse med sår å sånt, men å se mitt eget var ikke kjekt.. snålt.. men nå går alt greit, no problemo :) Jeg har vært i god form etterpå, men kjenner jeg blir sliten å sover mye. Men det er jo et stort inngrep så det skulle vel bare mangle at kroppen trenger hvile! Håper resultatet blir bra, men skulle det bli noe å jeg må fikse på det så er det nok verd det det også! For å kunne gå med vanlige klær uten å måtte ha noe som var langt nok til å skjule henget er herlig! Dette skal bli den beste sommeren EVER! Klems

Jeg ville hatt bort magen min, for jeg har en stor kulemage.

Gjest ikke signatur

Jeg ville hatt bort magen min, for jeg har en stor kulemage.

Annonse

• 5 uker senere...

hei!!

Så flott at du er fornøyd!!Jeg skal igjennom en ny bukplastikk også.Har tatt tidligere,men ble ikke bra.Masse tull,men endelig skal jeg til en spesialist på området.Hvor har du operert hen?Jeg skal operere på Volvat i Oslo.Håper jeg også kan komme tilbake med en gladmeldig om noen få uker.Jeg er kjempe glad på dine vegne:-))

Jette

Jeg er heller ikke fornøyd etter full bukplastikk for 10 måneder siden. Retter de det opp kostnadsfritt for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...