Gå til innhold

Skattepengene

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig doler
Skrevet

Når kommer de inn på kontoen , bor i Kristiansand.

Gjest sfuten
Skrevet

Les tråder på Åpent forum for de siste dagene. Det har vært en gjenganger.

Om du har nettbank, ser du vel om pengene er der, eller....?

thuva1365380402
Skrevet

Skattepengene fikk både mannen min og jeg inn på våres kontoer i går. Vi bor i Vestfold.

Skrevet

Les tråder på Åpent forum for de siste dagene. Det har vært en gjenganger.

Om du har nettbank, ser du vel om pengene er der, eller....?

Nettbanken min virker ikke, det er nok altfor mange som er inne og sjekker i dag

Skrevet

Nettbanken min virker ikke, det er nok altfor mange som er inne og sjekker i dag

Bor også i Kr.Sand, har ikke fått de i dag. Vet at de som bor i Sogndal komune har fått de. Håper de kommer i natt...

Skrevet

Bor nord i Akershus og vet at flere har fått her i dag. Har ikke sjekket selv (faktisk).

Skrevet

Bor også i Kr.Sand, har ikke fått de i dag. Vet at de som bor i Sogndal komune har fått de. Håper de kommer i natt...

Eg bur i hordaland og har heller ikkje fått dei enno :-((

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg bor i Sør-Trøndelag og har ikke fått dem på konto. Regner med kemneren har tatt de og dratt på pøbben.

Skrevet

Først kommer vel brevet om hvor mye du får. Jeg har ikke fått mitt enda, men jeg får restskatt.

laguna1365380434
Skrevet

Mine var på konto i dag; Oslo.

Og jeg brukte dem på en halvtime:-I

Skrevet

Først kommer vel brevet om hvor mye du får. Jeg har ikke fått mitt enda, men jeg får restskatt.

Jeg har fått penger, men ikke noe brev.

Skrevet

Jeg har fått penger, men ikke noe brev.

Kor i landet bur du då? Å kva bank har du? Eg bur på vestlandet og har Nordea :-(

Gjest fikk i dag
Skrevet

Fikk penger og brev idag klokken 12 tror eg

Skrevet

Kor i landet bur du då? Å kva bank har du? Eg bur på vestlandet og har Nordea :-(

Akershus. Gjensidige NOR.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...