Gå til innhold

Unna vei her kommer jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desverre har jeg ikke et interaktivt kjøleskap som selv fyller på ting og tang når det blir tomt.

Jeg tror du og jeg får skaffe oss et slikt kjøleskap som "maken" har. Selvfyllende *knis*

Skrevet

Hihi, jeg har nesten fått meg en på trynet før fordi jeg kom borti ei barnevogn. Tror folk at jeg har bremser eller;o)

Ja, gid! Alle vet jo vel at du har både bremser, servostyring og cruisekontroll! ;)

Skrevet

Ja, gid! Alle vet jo vel at du har både bremser, servostyring og cruisekontroll! ;)

Hihi - det hadde vært noe det.

Skrevet

Hihi - det hadde vært noe det.

Ja, og så bare breiet seg og kjørt ned alle som sto i veien. :)

Skrevet

Tok du bussen til sykehuset med rier?

Noe må man jo finne på, ikke alle taxier som vil ha med seg gravide. Hehe.

Jeg for min del spaserte. Ble en kraftig stopp hvert femte minutt gitt :P

Skrevet

Ja, og så bare breiet seg og kjørt ned alle som sto i veien. :)

Men da hadde jeg vært ansvarlig hvis noe skjedde. Sånn rent forsikringsmessig altså. Det er jeg ikke nå ;o) Så folk får passe på vikeplikten og den gjelder både fra høyre og venstre og bak og foran ;o)

Gjest seilbåten
Skrevet

Det virker som seilbåten mener at resten av verden skal stoppe opp fordi hun er gravid.

Nei, jeg mener ikke at verden skal stoppe opp for meg, jeg mener bare at det går an å vise litt hensyn. Ikke stoppe, men vike på en vennlig og omtenksom måte, vise litt medmenneskelighet. Men du som tydeligvis aldri har hatt noen plager med det å sette det ene benet foran det andre i livet ditt skjønner nok ikke noe av dette her.

Gjest makan
Skrevet

Nei, jeg mener ikke at verden skal stoppe opp for meg, jeg mener bare at det går an å vise litt hensyn. Ikke stoppe, men vike på en vennlig og omtenksom måte, vise litt medmenneskelighet. Men du som tydeligvis aldri har hatt noen plager med det å sette det ene benet foran det andre i livet ditt skjønner nok ikke noe av dette her.

Jeg vet mye om både graviditet og bekkenløsning, smerter og overvekt. Jeg har bare innsett at andre mennesker ikke har forutsetning for å vite at her kommer det ei med bekkenlønsing. Derfor må vi innrette oss etter vår situasjon og ikke forvente at verden skal stå stille så vi får passere!

Vent bare til du har født barnet, når du da skal presse deg fram i alle køer med barnevogna som våpen!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he! Kan ikke annet enn å le. Synes jeg ser deg for meg.

Men jeg har ingen problemer med å skjønne hva du mener. Skal tenke på det,neste gang jeg ser en høygravid.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe,dette minner meg om da jeg selv var høygravid og med tidlige rier på tur til sykehuset !

Jeg var så glad da jeg fikk et ledig sete på bussen,men etter kort tid kom det to eldre damer til å pratet høylytt om disse unge,friske folkene som okkuperte setene og så meg rett inn i øynene..

Tror rett og slett ikke dem så at jeg satt med magen under haka(kanskje dem trodde jeg var feit?)

Men uansett,folk er dårlig til å vise hensyn til gravide damer-helt enig!

Jeg besvimte på bussen en gang jeg var høygravid jeg.

Det var varmt og tjukt av folk. Jeg husker det ble svartere og svartere og så husker jeg ikke mer, før en hyggelig mann fikk stablet meg på beina igjen.

Gjest seilbåten
Skrevet

Jeg vet mye om både graviditet og bekkenløsning, smerter og overvekt. Jeg har bare innsett at andre mennesker ikke har forutsetning for å vite at her kommer det ei med bekkenlønsing. Derfor må vi innrette oss etter vår situasjon og ikke forvente at verden skal stå stille så vi får passere!

Vent bare til du har født barnet, når du da skal presse deg fram i alle køer med barnevogna som våpen!

Vel, da har jeg hvertfall ingen smerter, forhåpentligvis, så det skal jeg nok klare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...