Gå til innhold

Jorunn Sundgot-Borgen - om å svare på kritikk


petrine

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg synes det hadde vært en fordel om du tok deg tid til å svare på den kritikken du fikk i forbindelse med dine krasse svar nylig. Ser at du har lagt om stilen nå, men det gjør det jo enda mer forvirrende for brukerne å vite hva de har å forholde seg til. Innlegg som for noen dager siden kunne få stempelet "uøsnket!!!", kan nå plutselig bli besvart med innlevende forståelse. Av hensyn til brukernes behov for forutsigbarhet foreslår jeg at du redegjør ordentlig for hvilke retningslinjer du mener skal gjelde for dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Hei petrine

Har gitt uttrykk for at jeg var litt tøff for noen dager siden allerede. Videre har både Laila, ledelsen og jeg ved flere anledninger redgjort for "retningslinjer/grensene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei petrine

Har gitt uttrykk for at jeg var litt tøff for noen dager siden allerede. Videre har både Laila, ledelsen og jeg ved flere anledninger redgjort for "retningslinjer/grensene".

Nye brukere kommer stadig til, og på forsiden til dette forum står det kun "I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt over kortere eller lengre tid." Det som ble kalt uønskede innlegg i helgen hadde hovedsakelig andre temaer enn dette - og det hadde vært ønskelig med en skikkelig begrunnelse for hvorfor du reagerte som du gjorde.

Mye mulig at dere har diskutert dette i detalj før - i såfall hadde det vært fint om du ville gi meg noen linker slik at jeg kan lese om det.

Jeg synes fortsatt at reaksjonen din bar preg av respektløshet i forhold til de som hadde skrevet innlegg, og synes det hadde vært på sin plass med en beklagelse/ny kommentar på de steder hvor du var så krass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Nye brukere kommer stadig til, og på forsiden til dette forum står det kun "I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt over kortere eller lengre tid." Det som ble kalt uønskede innlegg i helgen hadde hovedsakelig andre temaer enn dette - og det hadde vært ønskelig med en skikkelig begrunnelse for hvorfor du reagerte som du gjorde.

Mye mulig at dere har diskutert dette i detalj før - i såfall hadde det vært fint om du ville gi meg noen linker slik at jeg kan lese om det.

Jeg synes fortsatt at reaksjonen din bar preg av respektløshet i forhold til de som hadde skrevet innlegg, og synes det hadde vært på sin plass med en beklagelse/ny kommentar på de steder hvor du var så krass.

Jeg kan fortelle dere at retningslinjene for dette forumet er til vurdering i redaksjonen vår nå. Hva resultatet blir vet jeg ikke, men vil bare si ifra at vi er klar over problemstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...