Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har av en eller annen merkelig grunn begynt å svette en god del mer, aner ikke hva det kommer av. Men er det noe jeg kan gjøre med det? Tenker ikke på noe drastisk som operasjon eller noe altså. Finnes det f.eks en deodorant som kan hjelpe litt? Jeg er forresten jente. 0 Siter
Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 aluminiumklorid. hvor får jeg kjøpt det? Er det noe man smører på? 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 hvor får jeg kjøpt det? Er det noe man smører på? Apoteket. Smøres på om kvelden 2-3 ganger i uka. 0 Siter
Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har du gått opp i vekt? Nei, tvert imot faktisk, gått ned 5-6 kilo, er ellers slank. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 hvor får jeg kjøpt det? Er det noe man smører på? Apoteket har deodoranter med det i. 0 Siter
Gjest stop24 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 stop 24 kremdeo hjelper meg. Men det er bare kremdeoen som virker på meg, ikke sprayen eller roll-on. Ellers bruker jeg aluminiumsklorid ca 1 gang i uka..det svir!! 0 Siter
Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 stop 24 kremdeo hjelper meg. Men det er bare kremdeoen som virker på meg, ikke sprayen eller roll-on. Ellers bruker jeg aluminiumsklorid ca 1 gang i uka..det svir!! Stop24 hvor får jeg kjøpt det hen? 0 Siter
Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Overgangsalder...? Neppe, er i begynelsen av 20 årene 0 Siter
Gjest denne hjelper Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Denne virker 100%: Aluminiumklorid NAF Selges på apotek. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det må jo komme av noe, da. Er du frisk ellers? Har du fått mer "nerver" enn før, er mye anspent? 0 Siter
Osiris Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Du har fått råd om å bruke ren aluminiumklorid på huden. Det kan være litt sterkt, men det fins mange deodoranter som inneholder aluminiumklorid. Ellers så skal et produkt som heter Yerka også virke bra. Du får Stop 24 på apoteket, tror enkelte apotek også har Yerka. 0 Siter
nick Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Nei, tvert imot faktisk, gått ned 5-6 kilo, er ellers slank. Da er jeg blank. Jeg merket selv at jeg svettet mere da jeg sluttet å røyke og gikk opp 13 kilo. Luktet ikke noe godt heller. 0 Siter
Gjest takker for evnt svar Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det må jo komme av noe, da. Er du frisk ellers? Har du fått mer "nerver" enn før, er mye anspent? Ja det kommer nok av noe men jeg kan ikke tenke meg hva som kan forårsake det. Jeg sliter ikke med nervene nei, og er heller ikke anspent. Men jeg kan nesten ikke gå med lys-fargete topper lenger uten at det synes at jeg svetter. Litt merkelig.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg svetter som en foss og det eneste som har hjulpet meg er aluminiumklorid NAF som man kjøper på apoteket, på sånn roll on sak. Stop 24 er bare vitsen. Du ruller på denne aluminiumkloriden på kvelden på ikke-nybarbert hud (må være 2-3 dager siden sist, så på sommeren må det planlegges litt når man bruker dette stoffet). Den natta får du antagelig ikke sove så veldig mye for det svir og klør noe helt utrolig, men det hjelper! Tro meg! Det var masse forskjellige klesstoffer og farger jeg ikke kunne ha på meg fordi jeg ble våt under arma på null komma svisj. Jeg kunne kun bruke farger og stofftyper som svetteringen ikke syntes så godt i. Utrolig plagsomt! Aluminiumklorid var som sendt fra himmelen! Men det er sterke saker altså. Opplevde på den gamle rollonen at korken etsa i stykker, så jeg kjøpte da en ny en. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.