Gjest trøndra Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er det skattfri denne mnd?.Jeg fikk noen tusenlapper enn vanlig denne mnd.Skjønner ikke hvorfor 0 Siter
Gjest blame Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det gjorde jeg også.. Jeg sjekket en tidligere utbetalingsslipp og jeg har fått nøyaktig fullt beløp uten skattetrekk denne måneden.. Kommer godt med 0 Siter
Gjest ny i gemet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det gjorde jeg også.. Jeg sjekket en tidligere utbetalingsslipp og jeg har fått nøyaktig fullt beløp uten skattetrekk denne måneden.. Kommer godt med *phui* Godt det ikke bare var meg. Så for meg et digert trekk neste måned eller noe annet utrivelig. men nå kan jeg kanskje slappe av litt... 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det gjorde jeg også.. Jeg sjekket en tidligere utbetalingsslipp og jeg har fått nøyaktig fullt beløp uten skattetrekk denne måneden.. Kommer godt med er attføringen også skattefri??? 0 Siter
Gjest trøndra Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 *phui* Godt det ikke bare var meg. Så for meg et digert trekk neste måned eller noe annet utrivelig. men nå kan jeg kanskje slappe av litt... Jeg ble litt sjokkert.Hadde ikke tenkt på det engang 0 Siter
Gjest ny i gemet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 er attføringen også skattefri??? Er ikke attføring o grehabilitering samme sak? 0 Siter
Gjest ny i gemet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ble litt sjokkert.Hadde ikke tenkt på det engang Jeg ble glad. Så ble jeg litt nervøs for eventuelle følger. Men når det gjelder fler enn meg så ble jeg visst glad igjen. Kjennes i alle fall sånn ut akkurat nå. ;-) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er ikke attføring o grehabilitering samme sak? rehab er at du er syk og får behandling sånn at du i *teorien* skal tilbake til jobben du var i... du er syk liksom.. Attføring er omskolering til annen jobb eller arbeidstrening i annen jobb enn den du var i. Rehab er trygdekontoret, attføring er A etat. 0 Siter
Gjest ny i gemet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 rehab er at du er syk og får behandling sånn at du i *teorien* skal tilbake til jobben du var i... du er syk liksom.. Attføring er omskolering til annen jobb eller arbeidstrening i annen jobb enn den du var i. Rehab er trygdekontoret, attføring er A etat. Jo'a. Men jeg trodde prinsippet for utbetaling var det samme for disse to. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jo'a. Men jeg trodde prinsippet for utbetaling var det samme for disse to. Jeg håper jo det da får jeg jo mer utbetalt. Kanskje prinsippet er det samme, men jeg vet jo ikke, derfor jeg spør ;-) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg håper jo det da får jeg jo mer utbetalt. Kanskje prinsippet er det samme, men jeg vet jo ikke, derfor jeg spør ;-) ja, attføring er også skattefri. 1800 kr mer på meg denne mnd :-) 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 ja, attføring er også skattefri. 1800 kr mer på meg denne mnd :-) Kult:) *hurra* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.