Gå til innhold

rehabiliteringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest trøndra
Skrevet

Er det skattfri denne mnd?.Jeg fikk noen tusenlapper enn vanlig denne mnd.Skjønner ikke hvorfor

Gjest blame
Skrevet

Det gjorde jeg også.. Jeg sjekket en tidligere utbetalingsslipp og jeg har fått nøyaktig fullt beløp uten skattetrekk denne måneden.. Kommer godt med :)

Gjest ny i gemet
Skrevet

Det gjorde jeg også.. Jeg sjekket en tidligere utbetalingsslipp og jeg har fått nøyaktig fullt beløp uten skattetrekk denne måneden.. Kommer godt med :)

*phui*

Godt det ikke bare var meg. Så for meg et digert trekk neste måned eller noe annet utrivelig. men nå kan jeg kanskje slappe av litt...

Gjest svaksterk
Skrevet

er attføringen også skattefri???

Gjest trøndra
Skrevet

*phui*

Godt det ikke bare var meg. Så for meg et digert trekk neste måned eller noe annet utrivelig. men nå kan jeg kanskje slappe av litt...

Jeg ble litt sjokkert.Hadde ikke tenkt på det engang

Gjest ny i gemet
Skrevet

er attføringen også skattefri???

Er ikke attføring o grehabilitering samme sak?

Gjest ny i gemet
Skrevet

Jeg ble litt sjokkert.Hadde ikke tenkt på det engang

Jeg ble glad. Så ble jeg litt nervøs for eventuelle følger. Men når det gjelder fler enn meg så ble jeg visst glad igjen. Kjennes i alle fall sånn ut akkurat nå. ;-)

Gjest svaksterk
Skrevet

Er ikke attføring o grehabilitering samme sak?

rehab er at du er syk og får behandling sånn at du i *teorien* skal tilbake til jobben du var i... du er syk liksom..

Attføring er omskolering til annen jobb eller arbeidstrening i annen jobb enn den du var i.

Rehab er trygdekontoret, attføring er A etat.

Gjest ny i gemet
Skrevet

rehab er at du er syk og får behandling sånn at du i *teorien* skal tilbake til jobben du var i... du er syk liksom..

Attføring er omskolering til annen jobb eller arbeidstrening i annen jobb enn den du var i.

Rehab er trygdekontoret, attføring er A etat.

Jo'a. Men jeg trodde prinsippet for utbetaling var det samme for disse to.

Gjest svaksterk
Skrevet

Jo'a. Men jeg trodde prinsippet for utbetaling var det samme for disse to.

Jeg håper jo det :) da får jeg jo mer utbetalt.

Kanskje prinsippet er det samme, men jeg vet jo ikke, derfor jeg spør ;-)

Skrevet

Jeg håper jo det :) da får jeg jo mer utbetalt.

Kanskje prinsippet er det samme, men jeg vet jo ikke, derfor jeg spør ;-)

ja, attføring er også skattefri. 1800 kr mer på meg denne mnd :-)

Gjest svaksterk
Skrevet

ja, attføring er også skattefri. 1800 kr mer på meg denne mnd :-)

Kult:) *hurra*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...