Gå til innhold

Er jeg slem som nekter

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Etter å ha lest andre innlegg her inne vil jeg gjerne spørre om deres mening. Er det slemt gjort å nekte barnet mitt å være med i homseparaden? Barnet er 9 år og faren vil ha barnet med seg.

Gjest mallet
Skrevet

Slemt? Tja. Men jeg forstår ikke poenget med å nekte?

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Slemt? Tja. Men jeg forstår ikke poenget med å nekte?

Barnet har blitt ertet endel fordi faren er homse. H*n er klar over situasjonen, er helt komfertbel med den men synes det er rart og litt pinlig når andre bemerker det hele tida.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Barnet har blitt ertet endel fordi faren er homse. H*n er klar over situasjonen, er helt komfertbel med den men synes det er rart og litt pinlig når andre bemerker det hele tida.

Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre?

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre?

Barnet er klar over det, det er andre barn og voksne som ikke er klar over at homser og lesber er vanlige, ufarlige folk.

Gjest blånekt
Skrevet

Jeg ville blånektet. Tenk om noen venner av barnet ser barnet i denne paraden, mobbingen vil ikke avta etter det regner jeg med.

Skrevet

Homser oppfører seg vel ikke akkurat vanlig i homseparaden.

Gjest mallet
Skrevet

Har barnet selv lyst å gå i paraden? Det er vel det viktigste.

matildes mor
Skrevet

Jeg ville ikke nektet barnet mitt å gå med faren sin i homseparaden-viss det passer seg sånn.

Han er jo guttens far,og vil vel vise ham hans verden,kanskje ufarliggjøre den?

Gutten har en far som er homofil og sånn er det!

laguna1365380434
Skrevet

Vil barnet gå da, det er vel også vesentlig?

Jeg synes ikke det er noe galt at barnets far har med seg ungen sin..Tvert om tror jeg ungen lærer toleranse og kan ha det kjekt sammen med faren..

Å nekte barnet å gå bare fordi det er en homoparade mener jeg kan sende signaler til ungen om at homser er noe farlig og unaturlig noe..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Barnet er klar over det, det er andre barn og voksne som ikke er klar over at homser og lesber er vanlige, ufarlige folk.

Men ikke bygg opp under det da..;-)

Hvis du nekter ungen å gå, gir du jo "dem" rett..

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Men ikke bygg opp under det da..;-)

Hvis du nekter ungen å gå, gir du jo "dem" rett..

Jeg har bare snakket med faren om det. Han gjør som han vil uansett.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har bare snakket med faren om det. Han gjør som han vil uansett.

Men hva sier ungen da? H'n bør vel ikke akkurat tvinges om h*n ikke vil..?

Men har h*n lyst, så kjør på da vel?

Det er vel ikke noe galt i å se homseparaden, sånn iseg selv?

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Men hva sier ungen da? H'n bør vel ikke akkurat tvinges om h*n ikke vil..?

Men har h*n lyst, så kjør på da vel?

Det er vel ikke noe galt i å se homseparaden, sånn iseg selv?

Det var ikke snakk om å se på da, det er helt greit :)

laguna1365380434
Skrevet

Det var ikke snakk om å se på da, det er helt greit :)

Å, bare jeg som leser uten å lese skikkelig igjennom igjen, ja..:-o

*instruer seg selv om å lese ordentelig før man svarer i hytt og vær* ;-)

Skrevet

Å, bare jeg som leser uten å lese skikkelig igjennom igjen, ja..:-o

*instruer seg selv om å lese ordentelig før man svarer i hytt og vær* ;-)

Åh - så godt å se noen skrive "i hytt og vær".

(Og ikke "hytt og pine" som jo er en sammenblanding av "hytt og vær" og "død og pine".)

:o)

Gjest litt ufin nå?
Skrevet

Skjønner ikke hva en 9 åring har der å gjøre...

mariaflyfly
Skrevet

Har noen av dere spurt om hva 9-åingen sjøl har lyst til?

Skrevet

Min første tanke: Er barnet homo? Hvis ikke har han vel ikke noe i en homseparade å gjøre? Eller er homseparaden for både homofile og hetrofile? Jeg har aldri sett den så jeg vet ikke, men trodde det var homofile som skulle gå der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...