Gjest ikke nå nei Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Etter å ha lest andre innlegg her inne vil jeg gjerne spørre om deres mening. Er det slemt gjort å nekte barnet mitt å være med i homseparaden? Barnet er 9 år og faren vil ha barnet med seg. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Slemt? Tja. Men jeg forstår ikke poenget med å nekte? 0 Siter
Gjest ikke nå nei Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Slemt? Tja. Men jeg forstår ikke poenget med å nekte? Barnet har blitt ertet endel fordi faren er homse. H*n er klar over situasjonen, er helt komfertbel med den men synes det er rart og litt pinlig når andre bemerker det hele tida. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Barnet har blitt ertet endel fordi faren er homse. H*n er klar over situasjonen, er helt komfertbel med den men synes det er rart og litt pinlig når andre bemerker det hele tida. Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre? 0 Siter
Gjest ikke nå nei Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre? Barnet er klar over det, det er andre barn og voksne som ikke er klar over at homser og lesber er vanlige, ufarlige folk. 0 Siter
Gjest blånekt Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ville blånektet. Tenk om noen venner av barnet ser barnet i denne paraden, mobbingen vil ikke avta etter det regner jeg med. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre? Homser oppfører seg vel ikke akkurat vanlig i homseparaden. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Barnet har blitt ertet endel fordi faren er homse. H*n er klar over situasjonen, er helt komfertbel med den men synes det er rart og litt pinlig når andre bemerker det hele tida. Har barnet selv lyst å gå i paraden? Det er vel det viktigste. 0 Siter
matildes mor Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ville ikke nektet barnet mitt å gå med faren sin i homseparaden-viss det passer seg sånn. Han er jo guttens far,og vil vel vise ham hans verden,kanskje ufarliggjøre den? Gutten har en far som er homofil og sånn er det! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Vil barnet gå da, det er vel også vesentlig? Jeg synes ikke det er noe galt at barnets far har med seg ungen sin..Tvert om tror jeg ungen lærer toleranse og kan ha det kjekt sammen med faren.. Å nekte barnet å gå bare fordi det er en homoparade mener jeg kan sende signaler til ungen om at homser er noe farlig og unaturlig noe.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Barnet er klar over det, det er andre barn og voksne som ikke er klar over at homser og lesber er vanlige, ufarlige folk. Men ikke bygg opp under det da..;-) Hvis du nekter ungen å gå, gir du jo "dem" rett.. :-) 0 Siter
Gjest ikke nå nei Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Men ikke bygg opp under det da..;-) Hvis du nekter ungen å gå, gir du jo "dem" rett.. :-) Jeg har bare snakket med faren om det. Han gjør som han vil uansett. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har bare snakket med faren om det. Han gjør som han vil uansett. Men hva sier ungen da? H'n bør vel ikke akkurat tvinges om h*n ikke vil..? Men har h*n lyst, så kjør på da vel? Det er vel ikke noe galt i å se homseparaden, sånn iseg selv? :-) 0 Siter
Gjest ikke nå nei Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Men hva sier ungen da? H'n bør vel ikke akkurat tvinges om h*n ikke vil..? Men har h*n lyst, så kjør på da vel? Det er vel ikke noe galt i å se homseparaden, sånn iseg selv? :-) Det var ikke snakk om å se på da, det er helt greit 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det var ikke snakk om å se på da, det er helt greit Å, bare jeg som leser uten å lese skikkelig igjennom igjen, ja..:-o *instruer seg selv om å lese ordentelig før man svarer i hytt og vær* ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Å, bare jeg som leser uten å lese skikkelig igjennom igjen, ja..:-o *instruer seg selv om å lese ordentelig før man svarer i hytt og vær* ;-) Åh - så godt å se noen skrive "i hytt og vær". (Og ikke "hytt og pine" som jo er en sammenblanding av "hytt og vær" og "død og pine".) ) 0 Siter
Gjest litt ufin nå? Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Skjønner ikke hva en 9 åring har der å gjøre... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har noen av dere spurt om hva 9-åingen sjøl har lyst til? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Min første tanke: Er barnet homo? Hvis ikke har han vel ikke noe i en homseparade å gjøre? Eller er homseparaden for både homofile og hetrofile? Jeg har aldri sett den så jeg vet ikke, men trodde det var homofile som skulle gå der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.