lex Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Åh - så godt å se noen skrive "i hytt og vær". (Og ikke "hytt og pine" som jo er en sammenblanding av "hytt og vær" og "død og pine".) ) Jeg kunne kysse deg! (Kanskje upassende uttalelse i en tråd om homseparaden...?) Så herlig at jeg ikke er den eneste som blir irritert av radbrekking av ordtak! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg kunne kysse deg! (Kanskje upassende uttalelse i en tråd om homseparaden...?) Så herlig at jeg ikke er den eneste som blir irritert av radbrekking av ordtak! *smask!* Så fikk du ett av meg, da. ) 0 Siter
trubaduren Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Da er det kanskje ekstra viktig at han får gå sånn at han ser at homser er vanlige, ufarlige mennesker sånn som alle oss andre? Homser er sikkert ufarlig og alt det dær, men vanlig er det ikke, å si noe slikt er jo bare tull egntlig. Til deg: "ikke nå nei", marsjen er over for denne gang, men husk du bestemmer. Barnet ditt er bare 9 år ikke glem det. Dersom du og faren likevel ble eninge om at barnet godt kunne være med, så var jo det ok......ikke sant??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.