Gjest Trotski Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Min fastlege sier at alle mennesker en gang i løpet av livet møter veggen. PANG! Har du møtt veggen? Hvordan artet deg seg i forhold til symptomer? Depresjon? Angst? Totalt utslitt? Hvor lang tid før du var sånn noenlunde på beina igjen? Hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, det har jeg gjort flere ganger. I grunnen synes jeg livet består av bølgedaler hvor man har en topp en gang i blandt, mange nedturer og resten av tida bare overlever man. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har møtt veggen. Jeg husker ikke akkurat når det kom, men det tok noen måneder før det gikk over. Jeg var både deprimert og utslitt. Det er ikke noe jeg orker å tenke så mye på i dag. 0 Siter
Gjest møtt veggen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har møtt veggen så mange ganger nå at jeg har lært meg å ta signalene kroppen gir FØR det sier PANG. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Å mæte veggen = utbrent I jobbsammenheng? Nei. Men nå er jeg jo bare ei unghoppe. Det kommer nok med tiden. Eller kanskje ikke. Jeg har jobba sammen med ei som møtte veggen, og jeg tror og håper selv at jeg er obs på signalene. Jeg vil ikke ende opp som henne. 0 Siter
Gjest litt et par ganger Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 En dag møtte jeg nok veggen. Orket ikke stå opp, og lå i sengen og gråt. Mannen min merket ikke noe..... Jeg fikk nok av travle dager og ansvaret for alt i hjemmet. Om dagen ringte en venninne, og da tvang jeg meg ut av sengen. Det tok litt tid før jeg "kom" meg, men det var godt å snakke hverdagslig med venninnen min.. 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Ja, jeg har møtt veggen noen ganger. Det arter seg for meg som en ganske depressiv episode. Da må jeg reevaluere livet mitt og røske litt opp noen steder, sette ny kurs kanskje. Som regel merker jeg nå i lang tid i forveien hvis jeg er på vei mot et smell, og tar hensyn til det. Det skal lite til for å unngå det for min del, jeg har lært tegnene. Det hjelper å ta seg bedre tid til hverdagslige ting, ikke legge så stor vekt på å være perfekt hele tiden, f.eks. Ta ting litt som det kommer og sette pris på de små tingene. Det kan være bra medisin.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.