den opprinnelige m&m Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Nå skal den gamle rammemadrassen ut! Men hva er bra å ligge på? De store kontinentalsengene, sover man bedre på de tykke madrassene? Eller er det like bra med en rammemadrass? Hva med sånn som man kan heve hodeenden på? Noen som har kjøpt seng eller madrass i det siste? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kjøp billig madrasser og tempur overmadrass. De er bare så gode. Hihi, jeg har ikke provisjon altså ;o) 0 Siter
Gjest sjøhesten Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kontinentalsengen er deilig. Eneste ulempen er at man må flytte sengen for å komme til med støvsuger / mopp. 0 Siter
illuminatum Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kjøp billig madrasser og tempur overmadrass. De er bare så gode. Hihi, jeg har ikke provisjon altså ;o) nei, Tempur er grusomt. Liker ikke at senga former seg slik etter kroppen. Har kontinentalseng fra Stjernemadrassen og er kjempefornøyd. Mitt forslag, kjøp så god kvalitet som du har råd til. Du skal tross alt ha en god liggestilling i tyve år. 0 Siter
mettewa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kjøp billig madrasser og tempur overmadrass. De er bare så gode. Hihi, jeg har ikke provisjon altså ;o) Jeg tenkte jeg skulle svare akkurat det samme som Dorthe :-) Vi har akkurat den kombinasjonen; fungerer kjempebra. Og jeg har jammen nesten fått provisjon også ;-) (Mannen jobber i konsernet som har eid Tempur, ble solgt for et pa rår siden.) 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har du råd til Tempur? Sjekk ut det (i alle fall som overmadrass). 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg tenkte jeg skulle svare akkurat det samme som Dorthe :-) Vi har akkurat den kombinasjonen; fungerer kjempebra. Og jeg har jammen nesten fått provisjon også ;-) (Mannen jobber i konsernet som har eid Tempur, ble solgt for et pa rår siden.) Oj, jeg svarte visst uten å lese andres svar. Men enige er vi i alle fall. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 nei, Tempur er grusomt. Liker ikke at senga former seg slik etter kroppen. Har kontinentalseng fra Stjernemadrassen og er kjempefornøyd. Mitt forslag, kjøp så god kvalitet som du har råd til. Du skal tross alt ha en god liggestilling i tyve år. Tempur er toppen av lykke for meg. Som å sove på en sky og ikke ha vondt noen steder når man våkner. Men jeg kjenner folk som kun har holdt ut ei uke så vi er nok forskjellige. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg tenkte jeg skulle svare akkurat det samme som Dorthe :-) Vi har akkurat den kombinasjonen; fungerer kjempebra. Og jeg har jammen nesten fått provisjon også ;-) (Mannen jobber i konsernet som har eid Tempur, ble solgt for et pa rår siden.) Hva er Tempur egentlig? 0 Siter
mettewa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Tempur er toppen av lykke for meg. Som å sove på en sky og ikke ha vondt noen steder når man våkner. Men jeg kjenner folk som kun har holdt ut ei uke så vi er nok forskjellige. En uke er alt for kort å venne seg til en Tempur. Og har man først blitt vant til den, er man avhengig. På den tidligere firmahytta til Tempur var det selvfølgelig Tempurmadrasser i alle senger, når vi hadde med venner dit holdt de på å forgå etter en natt. Det har noe med vanen å gjøre ;-) 0 Siter
mettewa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hva er Tempur egentlig? http://www.tempur.com/page694.asp 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 http://www.tempur.com/page694.asp Takk. Kanskje det er det jeg skal prøve til den vonde ryggen min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 En uke er alt for kort å venne seg til en Tempur. Og har man først blitt vant til den, er man avhengig. På den tidligere firmahytta til Tempur var det selvfølgelig Tempurmadrasser i alle senger, når vi hadde med venner dit holdt de på å forgå etter en natt. Det har noe med vanen å gjøre ;-) Jeg er enig at en uke er for kort men utprøving med tempur er gjerne en uke og så må man enten si ja eller nei. Jeg elsket den fra første stund, kanskje fordi jeg ikke likte den luftmadrassen jeg hadde før. Kald og jævlig. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er enig at en uke er for kort men utprøving med tempur er gjerne en uke og så må man enten si ja eller nei. Jeg elsket den fra første stund, kanskje fordi jeg ikke likte den luftmadrassen jeg hadde før. Kald og jævlig. Hadde du luftmadrass i senga? 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Takk. Kanskje det er det jeg skal prøve til den vonde ryggen min. Det bør du absolutt. Men de ligger i øvre prisklasse: http://www.madrasseksperten.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=produktutlistning&katID=18 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hadde du luftmadrass i senga? Ja, den var iskald. Holdt romtemperatur. Og ble aldri varm uansett hvor varm jeg var, stjal den varmen fra kroppen. Select Comfort, anbefales ikke av meg ( Tempur derimot er himmelen ) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det bør du absolutt. Men de ligger i øvre prisklasse: http://www.madrasseksperten.no/site/maler/standard/standard.asp?case_vis=produktutlistning&katID=18 Hjelp... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hjelp... :-) Jeg tror de er verdt penga..... hvis du har dårlig rygg. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg tror de er verdt penga..... hvis du har dårlig rygg. Jeg har nettopp fått konstatert skjev ryggerad av legen. Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Tror jeg må invistere i en sånn en ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har nettopp fått konstatert skjev ryggerad av legen. Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Tror jeg må invistere i en sånn en ja. Jeg har aldri vondt i ryggen om morgenen lenger men jeg har ikke slik rygg som deg da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.