Gå til innhold

Hva slags seng/madrassbør vi kjøpe?

Anbefalte innlegg

den opprinnelige m&m
Skrevet

Nå skal den gamle rammemadrassen ut! Men hva er bra å ligge på? De store kontinentalsengene, sover man bedre på de tykke madrassene? Eller er det like bra med en rammemadrass? Hva med sånn som man kan heve hodeenden på?

Noen som har kjøpt seng eller madrass i det siste?

Skrevet

Kjøp billig madrasser og tempur overmadrass. De er bare så gode.

Hihi, jeg har ikke provisjon altså ;o)

Gjest sjøhesten
Skrevet

Kontinentalsengen er deilig. Eneste ulempen er at man må flytte sengen for å komme til med støvsuger / mopp.

illuminatum
Skrevet

nei, Tempur er grusomt. Liker ikke at senga former seg slik etter kroppen.

Har kontinentalseng fra Stjernemadrassen og er kjempefornøyd.

Mitt forslag, kjøp så god kvalitet som du har råd til. Du skal tross alt ha en god liggestilling i tyve år.

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle svare akkurat det samme som Dorthe :-)

Vi har akkurat den kombinasjonen; fungerer kjempebra.

Og jeg har jammen nesten fått provisjon også ;-)

(Mannen jobber i konsernet som har eid Tempur, ble solgt for et pa rår siden.)

Skrevet

Har du råd til Tempur?

Sjekk ut det (i alle fall som overmadrass).

Skrevet

Oj, jeg svarte visst uten å lese andres svar.

Men enige er vi i alle fall. :o)

Skrevet

nei, Tempur er grusomt. Liker ikke at senga former seg slik etter kroppen.

Har kontinentalseng fra Stjernemadrassen og er kjempefornøyd.

Mitt forslag, kjøp så god kvalitet som du har råd til. Du skal tross alt ha en god liggestilling i tyve år.

Tempur er toppen av lykke for meg. Som å sove på en sky og ikke ha vondt noen steder når man våkner.

Men jeg kjenner folk som kun har holdt ut ei uke så vi er nok forskjellige.

Skrevet

Hva er Tempur egentlig?

Skrevet

Tempur er toppen av lykke for meg. Som å sove på en sky og ikke ha vondt noen steder når man våkner.

Men jeg kjenner folk som kun har holdt ut ei uke så vi er nok forskjellige.

En uke er alt for kort å venne seg til en Tempur. Og har man først blitt vant til den, er man avhengig.

På den tidligere firmahytta til Tempur var det selvfølgelig Tempurmadrasser i alle senger, når vi hadde med venner dit holdt de på å forgå etter en natt. Det har noe med vanen å gjøre ;-)

Skrevet

En uke er alt for kort å venne seg til en Tempur. Og har man først blitt vant til den, er man avhengig.

På den tidligere firmahytta til Tempur var det selvfølgelig Tempurmadrasser i alle senger, når vi hadde med venner dit holdt de på å forgå etter en natt. Det har noe med vanen å gjøre ;-)

Jeg er enig at en uke er for kort men utprøving med tempur er gjerne en uke og så må man enten si ja eller nei. Jeg elsket den fra første stund, kanskje fordi jeg ikke likte den luftmadrassen jeg hadde før. Kald og jævlig.

Skrevet

Jeg er enig at en uke er for kort men utprøving med tempur er gjerne en uke og så må man enten si ja eller nei. Jeg elsket den fra første stund, kanskje fordi jeg ikke likte den luftmadrassen jeg hadde før. Kald og jævlig.

Hadde du luftmadrass i senga?

Skrevet

Hadde du luftmadrass i senga?

Ja, den var iskald. Holdt romtemperatur. Og ble aldri varm uansett hvor varm jeg var, stjal den varmen fra kroppen.

Select Comfort, anbefales ikke av meg :o(

Tempur derimot er himmelen :o)

Skrevet

Hjelp... :-)

Jeg tror de er verdt penga..... hvis du har dårlig rygg.

Skrevet

Jeg tror de er verdt penga..... hvis du har dårlig rygg.

Jeg har nettopp fått konstatert skjev ryggerad av legen. Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Tror jeg må invistere i en sånn en ja.

Skrevet

Jeg har nettopp fått konstatert skjev ryggerad av legen. Ryggvirvlene mine sitter ikke inn i hverandre som de skal. Tror jeg må invistere i en sånn en ja.

Jeg har aldri vondt i ryggen om morgenen lenger men jeg har ikke slik rygg som deg da :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...