laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Siden navnediskusjoner er slik en hit på dol..;-) Hva skal vi kalle pusefrøkna? Vi får liksom ikke bestemt oss, så det hun blir kalt litt av det ene, og litt av det andre.. Vår første ide: Swiffer dusty? Eller hva med Alva? Eller er Agatha et duglig navn? Hvilket er kjekkest til en hyggelig pusejente? Onkel og seniorpus heter Mephisto.. :-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en Alva To år gammel, veldig elegant abyssiner-frøken. *stolt eier* 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hunnkatten min heter Sofus. Vi klarte ikke å finne på noe nytt navn, så hun ble bare oppkalt etter gamlepusen. Vi trodde det var hannkatt da, og da vi oppdaget at hun skulle ha unger, var det for sent å skifte navn. Jeg synes kattenavn skal ha "S" i. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Jeg har en Alva To år gammel, veldig elegant abyssiner-frøken. *stolt eier* Alva er fint! Jeg synes det passer godt på pus..Jeg får bare ikke bestemt meg her:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Hunnkatten min heter Sofus. Vi klarte ikke å finne på noe nytt navn, så hun ble bare oppkalt etter gamlepusen. Vi trodde det var hannkatt da, og da vi oppdaget at hun skulle ha unger, var det for sent å skifte navn. Jeg synes kattenavn skal ha "S" i. Ja, det eneste med "s" er jo swiffer dusty..:-) Men jeg har hatt katt uten "S", Harald;-) Han lød faktisk navnet sitt også Ellers har jeg fulgt "S" reglen.. Mephisto, Augustus, også har jeg bodd med en Sophie. :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kanskje disse sidene er noe for deg: http://home.online.no/~rsvensse/smaakatnavn.html http://www.dyresiden.no/katt/kattenavn.php 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kit Kat (en engelsk sjokolade) og Bianca het mine to katter. Hvis jeg noen gang skal ha en ny katt skal den hete Kleo. 0 Siter
cecily Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Eller tiger (uttalt på engelsk) Hvor er du???? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvor er du???? Har ikke vært så mye på dataen den siste uken. Men jeg er her jeg:) Msn'en min oppfører seg tullete om dagen, så den må jeg få fikset på en eller annen måte. Det skal bli morgendagens prosjekt. Alt vel? Fått noe respons ang søknaden? 0 Siter
cecily Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har ikke vært så mye på dataen den siste uken. Men jeg er her jeg:) Msn'en min oppfører seg tullete om dagen, så den må jeg få fikset på en eller annen måte. Det skal bli morgendagens prosjekt. Alt vel? Fått noe respons ang søknaden? Hvilken søknad tenker du på? Å, den ja! Nei, ikke enda. Ikke sikkert de vil ha meg, vettu, aner jo ikke hva du har sagt... hehe. c",) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hvilken søknad tenker du på? Å, den ja! Nei, ikke enda. Ikke sikkert de vil ha meg, vettu, aner jo ikke hva du har sagt... hehe. c",) Har sagt litt av hvert jeg Hehe neida, jeg har nok ingen innflytelse der, men det blir spennende! :0) Vi får snakke mer på msn når den har blitt frisk. Nattinatt 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Ja, det eneste med "s" er jo swiffer dusty..:-) Men jeg har hatt katt uten "S", Harald;-) Han lød faktisk navnet sitt også Ellers har jeg fulgt "S" reglen.. Mephisto, Augustus, også har jeg bodd med en Sophie. :-) Harald var da et morsomt navn på en katt.. :-) Men... katter er jo "helt konge" da. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg ville kalt henne Angelina. Har du hørt om Angelina Ballerina? Det er en mus på barne-tv som danser ballett. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har du hørt om Angelina Ballerina? Det er en mus på barne-tv som danser ballett. :-) Ja, det var selvfølgelig den Angelina jeg tenkte på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.