mariaflyfly Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Marguerite. Siden onkel heter Mephisto, kan du kalle dem begge opp etter Goethes Faust. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Pusenavn "skal ha" s i seg. Katter reagerer visst spesielt positivt på den lyden. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Ja, det var selvfølgelig den Angelina jeg tenkte på. Ja, for det _kunne_ nok ikke være Angelina Jolie du hadde i tankene. Mannfolk pleier ikke like henne noe særlig... :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Katta til "farmor" heter Marte :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Sushi. Det likte jeg! Arti navn! Men så har jeg ingen katt da... 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Kit Kat (en engelsk sjokolade) og Bianca het mine to katter. Hvis jeg noen gang skal ha en ny katt skal den hete Kleo. Hihi, kleo heter nevøen min sinn katt den er fiiiin. 0 Siter
lex Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Marguerite. Siden onkel heter Mephisto, kan du kalle dem begge opp etter Goethes Faust. Støttes! Fint med noe i samme stil. Ellers ser jeg at det uttales at kattenavn bør ha s i seg. Jeg har hørt det motsatte fra katteoppdretter. Med s i navnet vil katta reagere på alle slags puss-puss lokkerop og kunne "henge seg på" hvem som helst fremmed som lokker på den. Ikke at jeg har noen sterk mening om dette, men tenkte det var greit å opplyse om. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Det sies at den ene tingen Napoleon Bonaparte var livredd, var katter. Jeg har kun eid en hokatt, og som seg hør og bør het den Josefine etter Napoleons store kjærlighet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Harald var da et morsomt navn på en katt.. :-) Men... katter er jo "helt konge" da. Og så gjør de ting de ikke kan... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Vi har hatt mange dyr som har fått navnet "Bølle" men ikke katt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.