Gå til innhold

dekket hårfjering?eller,funker det i hele tatt?

Anbefalte innlegg

Gjest hairy womangirl

jeg er en vanlig jente...med jeg har hår på magen, altså en skikkelig veiviser. Svarte hår. Napper og napper... bruker epilater. Barberer. Men kommer så fort ut svarte stubber. Får ikke gravd de ut med pinsett heller, blir sår og arr. Huff...

Kan en få det dekt? Eller kanskje det er ganske billig siden det bare er en veiviser.

Noen som har prøvd om det funker eller om hårene kommer tilbake?

Fortsetter under...

Gjest hairy womangirl

Tror nok det hadde blitt ramaskrik i helsevesenet om halvparten av norges kvinner hadde fått dekket veiviseren ;o)

hva er det vanlig med sånn veiviser??? min er virkelig synlig. ingen av venninene mine har den...men viss du sier det så:)

Annonse

hva er det vanlig med sånn veiviser??? min er virkelig synlig. ingen av venninene mine har den...men viss du sier det så:)

Både jeg og dattera mi har, naboen mi, et par av venninnene mine. Tror det er ganske vanlig jeg men få som innrømmer det.

jeg har meget store menstruasjonssmerter. men ikke noen uregelmessighet..hmm

Leste du legens svar i den linken jeg la ved? Tror både lavt stoffskifte og PCOS ble nevnt som mulig forklaring. Tror du bør ta en tur til lege. Dersom det er PCOS så kan du få problemer med å bli gravid når du ønsker det, særlig om du er overvektig, noe som visstnok er veldig vanlig ved PCOS.

Gjest hairy womangirl

Leste du legens svar i den linken jeg la ved? Tror både lavt stoffskifte og PCOS ble nevnt som mulig forklaring. Tror du bør ta en tur til lege. Dersom det er PCOS så kan du få problemer med å bli gravid når du ønsker det, særlig om du er overvektig, noe som visstnok er veldig vanlig ved PCOS.

tusen takk for linken. jeg går faktisk på medisiner som kan gi lavt stoffskifte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...