Gå til innhold

Uff må vente til over helga på skattepengene :-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig å måtte vente på penger me absolutt treng :-(( Andre som har det samme problemet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har heller ikke fått noe ennå.

Skrevet

Jepp, jeg har fått brev om at jeg først får oppgjøret til høsten. Jeg har så jeg klarer meg da, men...

Skrevet

Har ikke behov for noe penger i helga, men skattepengene har ikke kommet på min konto heller.

Skrevet

Har ikke behov for noe penger i helga, men skattepengene har ikke kommet på min konto heller.

Kommer du på msn eller ranglere en tur?

Skrevet

Får ikke logga på msn, og på ranglere er det ingen... Men er der nå hvis du kommer.

Skrevet

Og nå ser jeg at det er 25 minutter siden du skrev dette innlegget. ;)

Skrevet

Og nå ser jeg at det er 25 minutter siden du skrev dette innlegget. ;)

Tror vi omtrent møtte hverandre i døra på ranglere, jeg hang der mer eller mindre alene i sta. Men er tilbake nå, om du har tenkt å sitte oppe?

Gjest verre enn verst
Skrevet

Det verste er å vente på penger man absolutt trenger men aldri får, ikke over helga engang.

Skrevet

Bankgiro med restskatt kom i dag... Så i avisene at Hordaland/Rogaland var klar i går, så pengene kommer vel snart .

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg får ikke noen, men hadde uansett måttet vente til høsten. Er skyldig omtrent en tusenlapp, men min bedre halvdel får igjen nesten 75 000.

Gjest bor i Oslo
Skrevet

Ikke for å "rub it in", men jeg oppdaget nettopp at mine skattepenger har kommet inn. Men jeg kunne gjerne ventet noen ekstra dager hvis du kunne fått dem før... Vet flere som har ventet mer på dem enn meg... Men det rår ikke jeg over...

Skrevet

Jeg MÅ ikke ha dem... Men skulle gjerna ha shoppa litt! ;) Selv om jeg shoppa masse på torsdag.. så er jo ikke synd på meg... Men har fått det for meg at jeg skal lage scrapbook, og vil kjøpe inn stæsj NÅ! ;) Men kan vente til mandag og da... Bare håper de kommer da... Og ikke til høsten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg MÅ ikke ha dem... Men skulle gjerna ha shoppa litt! ;) Selv om jeg shoppa masse på torsdag.. så er jo ikke synd på meg... Men har fått det for meg at jeg skal lage scrapbook, og vil kjøpe inn stæsj NÅ! ;) Men kan vente til mandag og da... Bare håper de kommer da... Og ikke til høsten.

Så fremst hverken du eller mannen din er selvstendig næringsdrivende, så kommer pengene nå. Hvis ikke kommer de til høsten.

Skrevet

Så fremst hverken du eller mannen din er selvstendig næringsdrivende, så kommer pengene nå. Hvis ikke kommer de til høsten.

Jeg er ikke selvstendig næringsdrivende, og jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er ikke selvstendig næringsdrivende, og jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten.

Hmmm .. Hvorfor det, da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kjenner flere som ikke selvstendig næringsdrivende, og får ikke skattepengene før til høsten.

Hun ene får de ikke pga hun må føre opp reisegodtgjørelse (Heter det det? Tenker på at hun bor så og så langt unna arbeidsplassen og skal få dekt et visst beløp. Eller noe i den duren :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...