Gå til innhold

Uff må vente til over helga på skattepengene :-((

Anbefalte innlegg

thuva1365380402
Skrevet

Både mannen min og jeg fikk pengene inn på hver vår konto på torsdag 23. juni. Heldigvis. Hadde noen store regninger som måtte betales. Så nå er det ingenting igjen. Godt vi fikk igjen på skatten, for ingen av oss får feriepenger i år.

Skrevet

Hmmm .. Hvorfor det, da?

Aner ikke, stod det ikke var ferdigbehandlet ennå. Kanhende har det noe med å gjøre at jeg bor i utlandet.

Skrevet

Jeg er ikke selvstendig næringsdrivende, og jeg får ikke skatteoppgjøret før til høsten.

Likningskontoret sende meg brev for en ti dagers tid siden at jeg ikke ville få oppgjøret før til høsten fordi jeg hadde bedt om særfradrag for store sykdomsutgifter.

Da ble jeg så sur at man kunne skjære seg på meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...