Gå til innhold

mixed state eller bivirkning fra p-pille


Gjest extreme emotions

Anbefalte innlegg

Gjest extreme emotions

Ekstreme raseriutbrudd, depresjon som gjorde at kroppen følte lammet, noen selvmordstanker/livet virket meningsløst, synsforstyrrelser: andres ansikter forandret seg, ble abnormal, som jeg så dem gjennom gelè. Depresjonen gikk så over til ville ukontrollerbar latterkrampe, dette på bussen. Hadde intens lykke inni meg, ble sprekkeferdig av deilig lykke, samtidig som jeg var deprimert inni meg. Samtidig som jeg var så forlegen fordi jeg ikke klarte slutte le, siden jeg satt på buss, og alle la merke til meg, og trodde trolig at jeg gikk på dop. Mens jeg bare gikk på p-piller... Måtte oppsøke legevakt fordi jeg var redd for å dø, fordi jeg var ør i hodet, svimmel, ustø pga synsforstyrrelsene (de spredde seg til gulvet).

På bussen dit igjen hadde jeg ikke så ille latteranfall lenger, men praten gikk og lykken skrek i magen min, mens jeg tenkte jeg sikkert hadde fått diabetes eller noe?Før jeg tok buss til legevakta tenkte jeg at jeg hadde hjerneblødning kanskje og i ferd med å dø.

Men det var visst ikke noe farlig.

Tok p-pillen i en dag til for å sjekke, men det var ille fortsatt, så har ikke rørt den siden.

Dette på 8 dager.

Jeg ble litt bedre fra ekstremsvingnigene, men var mere jevnt over deprimert i en liten tid. Så litt oppe noen uker.. Så litt deprimert noen uker... For så at jeg etterhvert har blitt ganske bra igjen...

Jeg vet jo at man kan få humørsvingninger av p-piller, men er ikke dette helt ekstremt, er det vanlig å bli SÅ GAL?

Venninna mi sa hun trodde jeg var i "mixed state eller at jeg holdt på å bli det eller manisk", men hun er litt sånn som setter diagnoser på folk litt kjapt da...

Vet ikke om jeg tørr å prøve p-piller igjen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest extreme emotions

holdt på å ikke få karakterer på skolen pga dette, ble borte nesten hele tiden, fra mai og til nå, snuddet døgnet og klarte ikke komme meg avgårde, men gikk bra såvidt. Fikk karakter... Før dette hadde jeg endelig klart gå skole for første gang på lange tider.! kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...