dinosaurdamen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Okej, jeg har en Camembert. Hva gjør jeg med den? Skal man spise alt, eller bare det inni? Ikke le, dette er et seriøst spørsmål fra en som vil utvide sin ostehorisont, men som ikke har peiling! Hjelp! 0 Siter
lex Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Noen fjerner det hvite laget utenpå, de fleste ikke. Mitt råd er å spise rubb & stubb. Husk at den deilige ostesmaken først kommer til sin rett når osten spises temperert. Ost rett fra kjøleskap smaker ingenting. Skiver av pære el. jordbær og camembert er deilig på brødskiva! Har man kjøpt ost som ikke er moden nok kan man hurtigmodne den ved å la den ligge i romtemperatur over 1/2 til 1 døgn. (Litt avhengig av temperatur og ost.) Angrer på at jeg ikke kjøpte ost i dag! 0 Siter
Gyda Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Du spiser alt. Jeg mauler gjerne cambembert, den er god! Og ellers kan du prøve med en klatt syltetøy (spes. jordbær eller bringebær) på toppen av en osteskive på brødskiva. Mmmmmmmmmmmm. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Spis alt. På kjeks. Og/eller med paprika og/eller jordbær. Iskaldt vann eller lunken rødvin. MMMMMMMMM,jeg kan spise en ost i slengen. Den er nydelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.