cizz Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hva bør man ikke spise når man har akutt gastritt/magekatarr..? Ikke sterk mat har jeg skjønt, men hvor går grensen? Er pizza grandiosa sterkt f.eks.? Og hva er gode tips til middag? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hva med å legge dette innlegget på forum for mat og ernæring? 0 Siter
Gjest myk mat Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg ville ikke spist pizza, heller ikke noe som inneholder paprika eller pepper. Har vært i din situasjon, og da spiste jeg bare kokte grønnsaker, grønnsakssuppe (uten kål, kålrot og belgfrukter!!) og jeg spiste fiskepudding. Hva med terteskjell med fiskepudding i hvit saus, med aspargesbiter og gulrotbiter? Det er virkelig godt! 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hva med å legge dette innlegget på forum for mat og ernæring? De fleste har vel funnet ut at uansett tema for spørsmålet er det størst sjans for å få svar her inne. Det er her 'folket' er. Hjelper ikke at det er riktig forum når det ikke er folk innom som kan svare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.