Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg den siste episoden. Hva skjedde? hva var den sorte røyken? fant til babyen? åå så spent her. Håper noen svarer:)

Skrevet

The French woman -- Danielle Rousseau (guest-star Mira Furlan) -- shocks the survivors by showing up to the camp with a dire warning about "the others" who are on the island. Meanwhile, Michael and Jin ready the raft for sailing. Danielle takes Jack, Locke, Kate, Hurley, and Arzt on a trek to the Black Rock. However, once they reach the "Dark Territory," Arzt (who had previously gone back to camp) comes running with the real Beast hot on his heels.

Fortunately, Locke's calm demeanor seems to ease the "security system," as Danielle calls it, and it heads in the other direction. They eventually reach the Black Rock, which turns out to be a wooden ship. Black smoke is an ominous sign as the raft sets sail after an accidental delay from Sawyer. Jin and Sun make up, and Walt decides to give the dog Vincent to Shannon since there is no room on the boat. The remaining 40 survivors plan to hide in the Hatch in anticipation of "the others.

Det er like spennende, vi vet ikke noe mer enn deg :o)

Gjest litt om lost
Skrevet

Om jeg husker rett var det den franske kvinnen som hadde tent røyken, og hun tok barnet. Men så leverte hun det tilbake. Sawyer falt i sjøen fra båten, og den lille gutten ble kidnappet av sjørøvere. Luken i skogen førte til en lang gang som gikk nedover.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Om jeg husker rett var det den franske kvinnen som hadde tent røyken, og hun tok barnet. Men så leverte hun det tilbake. Sawyer falt i sjøen fra båten, og den lille gutten ble kidnappet av sjørøvere. Luken i skogen førte til en lang gang som gikk nedover.....

".. franske kvinnen som hadde tent røyken"

Vi vet ikke om det var hun da. Hun nektet selv, men Charlie trodde det var hun.

" og hun tok barnet. Men så leverte hun det tilbake."

Hun tok det fordi hun trodde hun ville få sitt eget barn tilbake, hvis hun ga babyen.

"Sawyer falt i sjøen fra båten"

..fordi han ble skutt stakkar,

", og den lille gutten ble kidnappet av sjørøvere."

Vi vet jo ikke om det er sjørøvere da. Det kan jo være folk fra øya feks =)

Gjest petrusa
Skrevet

Hun tok det fordi hun trodde hun ville få sitt eget barn tilbake, hvis hun ga babyen.

Jeg tror det var The Others som tente røyken og at den franske dama trodde de ville være der, derfor tok hun babyen til Clair, fordi hun trodde hun ville få sønnen sin tilbake om de fikk den. Hun hadde hørt dem si at de ville "take the boy".

Men hun ble lurt, noen fra The Others ventet ute på havet der Walt (den svarte gutten) var sammen med faren sin på flåta, og tok han. Var han de ville ha.

Tror jeg:)

Skrevet

Nei, det er ikke hun som tente røyken. De som tente røyken var ute for å hente gutten, men gutten var Walt, ikke babyen. Men hun trodde de ville ha babyen, og gikk for å utføre byttehandel for å få tilbake datra si.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror det var The Others som tente røyken og at den franske dama trodde de ville være der, derfor tok hun babyen til Clair, fordi hun trodde hun ville få sønnen sin tilbake om de fikk den. Hun hadde hørt dem si at de ville "take the boy".

Men hun ble lurt, noen fra The Others ventet ute på havet der Walt (den svarte gutten) var sammen med faren sin på flåta, og tok han. Var han de ville ha.

Tror jeg:)

Tror jeg og =)

Men det var vel en datter hun franske hadde fått. Ikke en gutt...?

Skrevet

""Sawyer falt i sjøen fra båten"

..fordi han ble skutt stakkar,"

Hvor mange ganger var han i vannet da? En gang fordi han skulle hente roret som datt av, og en gang fordi "the others" tok Walt og de skulle ta han tilbake, og flåten ble tent på... Hvis han ble skutt gikk jeg glipp av det, når skjedde det, og hvem skjøt han?

Skrevet

Tror jeg og =)

En datter ved navn Alex.

Gjest M.Angelica
Skrevet

""Sawyer falt i sjøen fra båten"

..fordi han ble skutt stakkar,"

Hvor mange ganger var han i vannet da? En gang fordi han skulle hente roret som datt av, og en gang fordi "the others" tok Walt og de skulle ta han tilbake, og flåten ble tent på... Hvis han ble skutt gikk jeg glipp av det, når skjedde det, og hvem skjøt han?

De i den båten avfyrte skudd. Sawyer tok først fram pistolen, men jeg tror de på den båten klarte å skyte før han.Det så ut som han ble truffet og han falt i vannet. Han Jin-Soo hoppet etter han..

Mulig jeg tar feil da =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

En datter ved navn Alex.

Var det jeg trodde =)

Gjest petrusa
Skrevet

Tror jeg og =)

ok:-)

fikk bare med meg navnet Alex jeg, så bare tenkte automatisk det var gutt. Men det er jo begge deler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...