Gjest rota Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg skulle ta meg en tur inn der igjen etter lang tids fravær. Men så ser det ut som det nå er noe man må betale for. Det har jeg aldri gjort før. Er det noe nytt? 0 Siter
citoyen Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 mIRC er et program for å koble seg til IRC. Du kan bruke andre programmer i stedet. Det finnes mange gratis IRC-klienter. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg er aldri på IRC mer, men har mIRC 6.16 installert. Jeg har aldri betalt noe for det, når programmet starter kommer det opp en dialogboks der en blir bedt om å registrere, men hvis en venter litt blir "continue"-knappen aktiv, og programmet kan brukes. Så jeg tror det er fullt mulig å bruke det uten å betale for det. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg er aldri på IRC mer, men har mIRC 6.16 installert. Jeg har aldri betalt noe for det, når programmet starter kommer det opp en dialogboks der en blir bedt om å registrere, men hvis en venter litt blir "continue"-knappen aktiv, og programmet kan brukes. Så jeg tror det er fullt mulig å bruke det uten å betale for det. Takk, det gikk det ja, Nå er jeg inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.