Gjest MrPimmel Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Hvert år kommer samme problemet? Hvor fort er det mulig å bruke dem opp? Ei venninne har bestilt nye møbler for skattepengene, hun har ingenting i banken, har aldri hatt det heller og jeg er ikke helt sikker på at hun trenger nye møbler. MÅ penger brukes opp? 0 Siter
Gjest mine penger Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Nei! Vi fikk lite, men skal spare noe samt kjøpe seng til minstemann (sover på en madrass på gulvet nå). 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Mine går inn på sparekonto, feriepengene derimot er brukt opp på alt for mye shopping. Men så er det ærlig og redelige tjente penger, som jeg koser meg med med god samvittighet. Hvorfor skal man ikke kose seg litt med penger man tjener hvis man har muligheten? Salongen hennes kommer hun sikkert til å kose seg med. Jeg hadde strengt tatt ikke behov for ny sofa sist jeg kjøpte, og senga vår fungerte bra før vi kjøpte ny. Laptopene var heller ikke noen nødvendighet, de stasjonære fungerte jo bra. Vi lever i et kjøpe, bruk og kast-samfunn, og jeg henger meg gjerne på. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Det er fint at noen skifter ut fullt brukbare møbler, så kan vi som ikke er så rik kjøpe brukt. 0 Siter
Babette Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Du har noen tvilsomme venninner. De sløser med penger og river av deg klærne så skjorteknappene spretter. Hva blir det neste? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Du har noen tvilsomme venninner. De sløser med penger og river av deg klærne så skjorteknappene spretter. Hva blir det neste? Ja hvor skal dette ende? :-) All fornuft sier at de med store lån bør betale dem ned i tider med lave renter da har de råd til det. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Det er fint at noen skifter ut fullt brukbare møbler, så kan vi som ikke er så rik kjøpe brukt. Ikke noe synker så mye i verdi som PCer og møbler? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Jeg må først få dem før jeg kan bruke dem. Når de kommer inn på konto skal de brukes til å betale gjeld. Kjedelig! Kommer på en hel masse andre kjedelige ting jeg også kunne brukt dem på. Nye bildekk f.eks. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Nei! Vi fikk lite, men skal spare noe samt kjøpe seng til minstemann (sover på en madrass på gulvet nå). I mitt yrke får man aldri feriepenger. Jeg får sikkert skattesmell også, men det vil jeg ikke få vite før i august. :0 0 Siter
Gjest vil spare litt på bsu Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 15000 av mine 16500 skal på konto. Bsu elle høyrente? 0 Siter
Gjest sisilil Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Mine brenner i lomma og er allerede brukt opp. Vi skal på deilig ferietur i august - og det er det verdt :-) Vi har heller ikke sparepenger i banken (jo, foresten 8000 kr)!! Burde vel spart dem, men liker og kooooooose oss.......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.