Gjest håper på lysere tider... Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Synes jeg ikke får virkelig orden på livet mitt... Joda, det er da tilsynelatende bra og vel, men egentlig ikke... Jeg har ikke opplevd noe stort, bare en liten beføling som barn, og skjønner ikke helt hvorfor det skal ha så stor innvirkning på livet mitt, men regner med at sammen med mye annet (som mobbing o.l.) blir det noe "stort" jeg bare ikke klarer å bearbeide... Jeg leser deres historier her inne, og det er jo bare helt forbi mine begrep mye av det mange har opplevd, men likevel virker dere så "naturlige".. Lever et sosialt liv, med mann og barn og har stort sett grep om det hele. (nå mener jeg virkelig bare det som jeg skriver, ikke at man har bølgedaler og sånt, men at man faktisk feks klarer å ha sex, sosialt liv o.l) Jeg er helt asosial og klarer rett og slett ikke tvinge meg selv en gang til å ha sex.... Hvordan gjør dere det?? Hvordan klarer dere å løsrive dere? Jeg trenger hjelp. Er i en fryktelig bølgedal som har vart nesten hele livet... Går bare så vidt over vann før det ryker ned igjen... Fins det noen enkle knep man kan prøve?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189200-hvordan-f%C3%A5r-dere-orden-p%C3%A5-livet-deres/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei! Alle overgrep gjør noe med oss som mennesker, selv om de tilsynelatende kan virke små og bagatellmessige. En person har gjort noe med din tillit uansett hvor mange ganger du har blitt misbrukt. Har du gått i terapi? Jeg tror at det å snakke med noen om det kan være viktig, særlig når du føler at du sliter nå. Det å sette ord på tanker og følelser kan hjelpe deg å bearbeide og komme deg videre. Hvis det er en tillitsperson (far, stefar, bestemor, fetter, onkel, lærer, nabo osv.) som har misbrukt deg så kan du oppsøke et Støttesenter Mot Incest. Der kan du møte andre i samme situasjon og få muligheten til å snakke om det du har opplevd og hvordan du har det nå. Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189200-hvordan-f%C3%A5r-dere-orden-p%C3%A5-livet-deres/#findComment-1304066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.