Gå til innhold

Gubben min har sett på

Anbefalte innlegg

Clue1365380406
Skrevet

.. motorsykler som durer rundt og rundt på en bane i en evighet, han har sett på crossykler som gjør det samme på en mindre bane....Nå ser han på et bilprogram på Discovery.

Ellers kan det være boksing, vektløfting, fotball, til og med sumo-bryting! Hmf!

Ikke samme TV-interesser her i gården, nei!

Hva med dere?

Skrevet

Vi har sittet på terrassen og sett på naboems hagefest, solnedgangen og drukket viiiin!

:-)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Typen min ser ikke på slikt, takk og pris.

Clue1365380406
Skrevet

Vi har sittet på terrassen og sett på naboems hagefest, solnedgangen og drukket viiiin!

:-)

Heldig du!

Sitter her jeg, og ute regner det.

Nå er det cross-sykler igjen!

Men greit å sitte på nettet litt også, da.

Skrevet

Heldig du!

:-(

Skrevet

Her er jeg helt alene og herre over fjernkontrollen, eneste knappen jeg har trykt på er av-knappen. Deilig å ha det stille og rolig uten en annen lyd enn tastene på tastaturet.

Gjest Lost er tingen
Skrevet

Heldig du!

Venn ham på Lost

Skrevet

Venn ham på Lost

Ja, lurt å begynne å følge med NÅ som siste episode er sendt og de ikke starter opp igjen før til vinteren. ;)

Gjest Lost er tingen
Skrevet

Ja, lurt å begynne å følge med NÅ som siste episode er sendt og de ikke starter opp igjen før til vinteren. ;)

Lenge leve egoismen. Da kan dere kanskje se billøp innimellom:0)

Gjest trultemor25
Skrevet

Min sambo driver så og si kun med dataen sin så tv'en styrer jeg ganske så fritt selv, med mindre det er landskamper i fotball som han på død og liv må få med seg da. Men ellers har han få tv ønsker. Men når vi har bestemt oss for å se en film sammen, da går diskusjonen, for vi har totalt ulik smak når det gjelder filmer. Som regel ender vi opp med noe ingen av oss har noe særlig lyst til å se.

Men på vinteren er det skisport for alle penga her, men da er det så og si ingenting annet som går på tv heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...