Gå til innhold

Hva er dine søndagsplaner?

Anbefalte innlegg

Gjest søndagsglad
Skrevet

Jeg skal slappe av i dag! (Og rydde litt.....) I kveld vil jeg se en film.

Skrevet

Skal snart sove litt, det ble seint i går og tidlig i dag. ;) Etter det må jeg nesten ut å gå tur i det strålende været, kanskje jeg går og henter sambo som har vært på nachspiel i natt og spiser med han etterpå. Ellers har vi kjøpt pølser til grilling og kvelden går nok med til tv eller internett.

Skrevet

Stelle i hagen, nyte solen, gå en tur i skogen,får besøk av barn og barnebarn, en lang varm dag på terassen, grillmat og vin til kvelden,så er man klar til en ny arbeidsdag på mandag. ennå noen uker til ferie.

Skrevet

Punkt én er å fortsette med å skru terrasse - vi fikk endelig begynt i går :)

Litt seinere skal vi til mine foreldre og spise middag - og når vi kommer hjem igjen blir det vel pc og tv, tenker jeg...

Skal prøve å vaske litt klær og sengetøy innimellom alt her :)

Skrevet

Sitte inne i det JÆVLIGE og tilsynelatende evigvarende regnværet...sammen med fire unger som er like dritt leie som meg.

Gjest LucySky
Skrevet

Skal snart sove litt, det ble seint i går og tidlig i dag. ;) Etter det må jeg nesten ut å gå tur i det strålende været, kanskje jeg går og henter sambo som har vært på nachspiel i natt og spiser med han etterpå. Ellers har vi kjøpt pølser til grilling og kvelden går nok med til tv eller internett.

Skal sprøyte de rosene som har fått roserust og kverke lusa på de rosene som har fått lus.

Så skal jeg sole meg på baksida av beina (noe jeg aldri får gjort, ettersom jeg får trøbbel med ryggen av å ligge på magen) og lese ut ei bok jeg har holdt på med en stund av Martin Amis.

Så skal jeg (kanskje) reparere ei bukse. Og se på tv. Og drikke det som måtte være igjen av vinen fra i går.

Fint, varmt vær her. Passe sommersysler uten barn (de er voksne, og i dag spredt rundt på div. ferier m.og uten barnebarna), gå inn og ut verandadøra i shorts og trøye og bare NESTEN gidde å sole seg.

:)

Skrevet

Skal kose meg og slappe av i hagen.

Mann og barn drar til Elektrofilmessa i Oslo Spektrum.

Gjest Shira12
Skrevet

Slappe av tenker jeg.

Kanskje få vasket litt klær.

Så skal jeg lage noe god mat til oss i kveld.

matildes mor
Skrevet

Idag skal jeg få ut den verste rusen etter nattens utagerende mc treff........

Viss formen stiger utover ettermiddagen skal jeg ta meg en skikkelig treningsøkt på kvelden.

Gjest ny bildetråd:-)
Skrevet

Idag har jeg og barna tatt en tur til stranda, for kaldt til å sole seg, men vi har laget sandslott og demninger. Deretter gikk vi til en liten elv hvor vi fanget rumpetroll:-) Kjempekjekt for barna. Så var det hjem og spise litt, før vi snart setter kursen til ballbingen for å sparke fotball. Kjekkt!

I kveld skal jeg kose meg med en god bok som jeg begynte på igår.

hare1365380455
Skrevet

Idag har jeg og barna tatt en tur til stranda, for kaldt til å sole seg, men vi har laget sandslott og demninger. Deretter gikk vi til en liten elv hvor vi fanget rumpetroll:-) Kjempekjekt for barna. Så var det hjem og spise litt, før vi snart setter kursen til ballbingen for å sparke fotball. Kjekkt!

I kveld skal jeg kose meg med en god bok som jeg begynte på igår.

Hvilken bok er det?

Gjest trultemor25
Skrevet

Vi har nettopp kommet hjem fra campingvogna vi har plassert ikke langt fra strømstad, så i kveld blir det å pleie solbrentheten, spise litt mat, pleie vondt bekken etter en forferdelig natt i trang campingvogn, slutte å spise smågodtsjokolade før jeg blir kvalm, posjonere opp kjøttdeig og stappe i fryseren. Så blir det å ta seg en dusj, og så bare slappe av, se litt på tv, drive litt på internett, strikke litt på babybuksa jeg holder på med og snakke litt med undulatene mine som har vært alene hjemme siden i går. "Å så fin kosegutt". Tja.. det er vel planen for i kveld.

Skrevet

Vi driver med oppussing av bad. For et helv***** arbeid! Selv om vi har fagmann til å legge belegget.

Stua vår var full av demontert baderomsmøbler, nye baderomsmøbler, skruer, dusjhoder og forheng og all verdens baderomsting iblandet hele familiens toalettsaker.

Så i går, etter at fagmannen gjorde seg ferdig, monterte mannen det som skulle monteres, og i dag satte han opp baderomsmøblene.

Jeg har vasket disse møblene, stablet alt inn i skapene igjen (jøss, så ryddig det ble, da!) og ryddet bort tomesker og emballasje og alt annet gørr som lå utover hele 1. etasjen.

Så har jeg støvsuga og gjort det koselig her. Så deilig det var å få ryddet igjen!

Dessuten har vi vært på restaurant og spist middag. Orket ikke lage noe i dag for hadde nok å gjøre.

Skrevet

Hvilken bok er det?

Boka heter "Knokkelsamleren" og er skrevet av Jeffery Deaver. Spenningsroman.

Gjest Shira12
Skrevet

Boka heter "Knokkelsamleren" og er skrevet av Jeffery Deaver. Spenningsroman.

Jeg leser "Den forsvunne mann" av samme forfatter nå, skikkelig spennendes bok.

Skrevet

Jeg leser "Den forsvunne mann" av samme forfatter nå, skikkelig spennendes bok.

Har ikke lest noe av han tidligere, men denne boken var spennende helt fra begynnelsen.

Neste bok jeg skal lese blir "Insektgutten" av samme forfatter:-)

Skrevet

Søndagen ble akkurat som jeg hadde planlagt :o)

Ligge lenge. Spise sen frokost. Drikke kaffe på verandaen. Ha besøk av en venninne. Vaske tøy. Lese aviser. Surre på nettet... :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Har ikke lest noe av han tidligere, men denne boken var spennende helt fra begynnelsen.

Neste bok jeg skal lese blir "Insektgutten" av samme forfatter:-)

Den har jeg ikke lest, kanskje det blir neste bok.

Skrevet

Jeg har hatt en deilig søndag. Sov lenge, spiste god frokost og tok med ungene ut å bade.

Har bare slappet av og ikke gjort noe særlig husarbeid engang.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mine søndagsplaner var å slappe av og nyte siste fridag! Men, det skjedde ikke. Ble liggende i senga å spy hele dagen og kvelden. (Spydde ikke i senga da :P)

*syns veldig synd på meg selv*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...