Gå til innhold

Selvbruningsspray - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle hjelpe sola litt på vei på fredag,og spraya legger og føtter med selvbruningsspray.

Man ser jo ingenting med det samme, og klok av en tidligere skade gned jeg ekstra godt rundt tærne.

- Trodde jeg. Når fargen etterhvert kom snikende oppdaget jeg til min forskrekkelse at det ser ut som om jeg har gått barbeint i en potetåker.

Hvordan i all verden kan jeg fåt bort denne forferdelige møkkafargen rundt alle tåneglene og ellers på føttene?

Hvis jeg ikke får et godt råd nå, så kan jeg ikke gå i sandaler på leenge - før fargen har blitt borte igjen.

IIIK!

hare1365380455
Skrevet

Hihi, tenker på Ross i Friends som ble sprayet litt for mye på den ene siden....;) Har ingen råd dessverre....

Skrevet

*lol*

Unnskyld!

*rekker tunge*

Dette er jaggu ingen spøk, nei. Desperasjonen er stor - tror jeg setter beina i en balje klorin. Eller White Spirit.

Det er jo nydelig sol ute, jo!

Fy flate!

(Kan jo ikke annet le litt jeg heller da - men håper virekelig at noen her har et godt råd ...)

Skrevet

Hihi, tenker på Ross i Friends som ble sprayet litt for mye på den ene siden....;) Har ingen råd dessverre....

Hehe. Husker den, ja.

Men kanskje det er bare tiden som kan hjelpe?

Eller - jeg tror jaggu jeg skal prøve med neglelakkfjerner, forresten. Skader jo ikke å prøve ...

Skrevet

Hehe. Husker den, ja.

Eller - jeg tror jaggu jeg skal prøve med neglelakkfjerner, forresten. Skader jo ikke å prøve ...

Kanskje alkoholen i en parfyme funker? Eller ren alkohol (vodka el.lign!)

Baby Lemonade
Skrevet

Prøv med sitronsaft. Enten ferskpresset, eller fra sånn flaske man bruker til te og sånn.. Sitronsaft har en tendens til å bleke det meste.

hare1365380455
Skrevet

Hehe. Husker den, ja.

Du mener på neglene? Du kan jo prøve, men jeg ville ikke hatt det på huden...

Skrevet

Hei,

Hvis den aktive ingredienten i selvbruningssprayen er DHA (dehydroxyaceton) så kan du kanskje bruke neglelakksfjerner (aceton) for å løse det opp igjen, men husk at dette fjerner all fettet fra huden, så du må bruke fuktighetskrem etterpå.

Alternativt, siden fargen kun sitter i de øverste hudlagene, kan du skrubbe, og/eller bruke sitron.

Hold deg vekke fra Frp-medlemmer! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Hvis den aktive ingredienten i selvbruningssprayen er DHA (dehydroxyaceton) så kan du kanskje bruke neglelakksfjerner (aceton) for å løse det opp igjen, men husk at dette fjerner all fettet fra huden, så du må bruke fuktighetskrem etterpå.

Alternativt, siden fargen kun sitter i de øverste hudlagene, kan du skrubbe, og/eller bruke sitron.

Hold deg vekke fra Frp-medlemmer! ;-)

Med vennlig hilsen

Ja. jeg prøvde nå nettopp med neglelakkfjerner - og det tok faktisk en god del (jeg kom på det selv, her i min desperasjon - men takk for tipset likevel). Og så skal jeg ta på fuktighetskrem. Det var fint du tipsa meg om.

Og sitron blir neste prosjekt!

Og vær trygg - FrP-ere er ikke i min omgangskrets.

:o)

Skrevet

Prøv med sitronsaft. Enten ferskpresset, eller fra sånn flaske man bruker til te og sånn.. Sitronsaft har en tendens til å bleke det meste.

Skal prøves! Takk for tipset.

Skrevet

Du mener på neglene? Du kan jo prøve, men jeg ville ikke hatt det på huden...

Joda. Jeg kjørte på med neglakkfjerner rett på huden. Og fikk bort en god del. Jeg får gjøre som Sør tipser meg om - smøre meg godt med fuktighetskrem etterpå.

Men det er fortsatt ikke pent, så nå er det sitron (som jeg har fått tips om) som skal prøves.

Hei hå, hei hå, til arbeid skal vi gå! (Dette må bort, om jeg så skal bruke ostehøvel og rasp!)

Skrevet

Kanskje alkoholen i en parfyme funker? Eller ren alkohol (vodka el.lign!)

Skulle hatt ren 60% her da. Men vodka har jeg jo, og gin, og div. annen sprit ...

Og med noen trøste-smaksprøver innimellom, så kan det jo bli riktig så festlig!

Takk!

hare1365380455
Skrevet

Joda. Jeg kjørte på med neglakkfjerner rett på huden. Og fikk bort en god del. Jeg får gjøre som Sør tipser meg om - smøre meg godt med fuktighetskrem etterpå.

Men det er fortsatt ikke pent, så nå er det sitron (som jeg har fått tips om) som skal prøves.

Hei hå, hei hå, til arbeid skal vi gå! (Dette må bort, om jeg så skal bruke ostehøvel og rasp!)

Usj, ikke nevn ostehøvel! Sitron vil nok ta noe. Så dette var ditt "prosjekt" i dag?;)

Skrevet

Skrubbekrem kan ta bort det verste :o)

Lykke til da og fortell oss om det var noe råd som virkelig rakk *titter ned på egne tær*

Skrevet

Skrubbekrem kan ta bort det verste :o)

Lykke til da og fortell oss om det var noe råd som virkelig rakk *titter ned på egne tær*

Jo, det var nok neglelakkfjerneren som tok storparten.

Prøvde med sitronsaft også (etterpå) men merka ingen stor forskjell da.

Det som var umulig å få bort, var rendene rundt neglene, så nå har jeg lakka med en litt mørk farge slik at det dekker det verste.

Får se om det er representabelt nok til å ta på sandaler og nærme meg løkka i morra (jeg er jo ikke så langt unna deg på dagtid, vet du ...).

Skrevet

Selvbruningsspray er håpløst å få jevnt! Har kastet min spray og kjøpt en selvbruningskrem i stedet. I dag har jeg fått ekte sol på kroppen da :o)

Skrevet

Selvbruningsspray er håpløst å få jevnt! Har kastet min spray og kjøpt en selvbruningskrem i stedet. I dag har jeg fått ekte sol på kroppen da :o)

Ja, jeg skal tilbake til kremen min jeg også!

Vær du sikker. Dette var en nyttig erfaring! :o)

Skrevet

Blir det jevnt med krem?

Jeg angrer på at jeg kjøpte spray sjøl, det er sååå vanskelig å få jevnt. Men er redd det blir ujevnt med krem også jeg da?

Skrevet

Jo, det var nok neglelakkfjerneren som tok storparten.

Prøvde med sitronsaft også (etterpå) men merka ingen stor forskjell da.

Det som var umulig å få bort, var rendene rundt neglene, så nå har jeg lakka med en litt mørk farge slik at det dekker det verste.

Får se om det er representabelt nok til å ta på sandaler og nærme meg løkka i morra (jeg er jo ikke så langt unna deg på dagtid, vet du ...).

Hihi, da sees vi kanskje, jeg skal se etter brunde render så kan du kikke etter det samme ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...