Gå til innhold

Selvbruningsspray - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det jevnt med krem?

Jeg angrer på at jeg kjøpte spray sjøl, det er sååå vanskelig å få jevnt. Men er redd det blir ujevnt med krem også jeg da?

Jeg er ikke så dreven på dette her. Men jeg syns det ble ganske jevnt og fint med den kremen jeg har nå. Self tanning milk fra Sans Soucis, den lukter veldig godt også. Men man må smøre med vanlig lotion først så leggene ikke er knusk tørre, da blir det skjoldete med en gang.

Skrevet

Hihi, da sees vi kanskje, jeg skal se etter brunde render så kan du kikke etter det samme ;o)

Hehe! God idé!

:o)

Skrevet

Blir det jevnt med krem?

Jeg angrer på at jeg kjøpte spray sjøl, det er sååå vanskelig å få jevnt. Men er redd det blir ujevnt med krem også jeg da?

En annen ting som er kjempeupraktisk med spray, er at det blir jo masse søl på gulvet også. Enten må man gjøre det over et håndkle eller så må man stå og spraye seg utendørs.

Gjest batteri
Skrevet

jeg bruker selvbruningsspray, og den funker bedre enn kremen jeg har prøvd..men vet ikke helt hvilket merke det er, aldri hørt om det før..ikke har jeg sett den i noen butikk heller, er moren min sin :) men den blir ihvertfall ganske jevn og fin, men nå har ikke jeg prøvd på tærne da, kun magen og litt på lårene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...