Gå til innhold

Jippi!! No kom sommaren :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig vart det sommar!! Hurra! God sommar alle saman :-))

Gjest Shira12
Skrevet

God sommar til deg og!

Men du, kan du sende litt sommer over til meg? Den har ikke funnet veien til meg enda...

Skrevet

Nyt sommeren dere som har den. Jeg er (nesten) ikke misunnelig, det blir sikkert vår tur til å se sola en gang før snøen kommer også. 13-14 grader og regn her i Trondheim...

Skrevet

Nyt sommeren dere som har den. Jeg er (nesten) ikke misunnelig, det blir sikkert vår tur til å se sola en gang før snøen kommer også. 13-14 grader og regn her i Trondheim...

Eg bur i sunnhordland og her er det tjue grader idag. DEILIG!! :-))

Skrevet

20 grader gjør ingen sommer! ;-)

Gjest smørblid
Skrevet

O sørland du sørland. Her e det heilt sjukt varmt altså

matildes mor
Skrevet

Sunnhordaland må vera stort:-) Bur her eg o,men her e det øveskya og kjøligt.Går faktisk kledd i fleecejakke......

Så sommar og sommar fru blom:-))

Skrevet

Sunnhordaland må vera stort:-) Bur her eg o,men her e det øveskya og kjøligt.Går faktisk kledd i fleecejakke......

Så sommar og sommar fru blom:-))

Her er det sol og nesten 23 grader så det er deilig :-))

Er jo vant med ca 10 - 14 grader og då blir 20 grader sommar :-))

Gjest midia
Skrevet

Sommeren har vært her og har lovt å komme tilbake i juli.

Akkurat denne uka får blomstene og plena mye vann før tørken kommer ((:

Gjest trultemor25
Skrevet

Sommer, ja endelig! Det har vært så fint og varmt de siste dagene! Så deilig! I går var jeg ute på årets andre båttur. Varmt og deilig! Helt knall. Fått sola meg masse!

Skrevet

Høøøh.

Sommer, du liksom. :-)

Her i Trøndelag er det regn og 10 varmegrader. Kaldt! Barna hopper på trampolina med jakker, hansker og pannebånd!

Men om ei uke drar vi til syden. Gjett hvem som gleder seg - selv om jeg kommer til å få DOL-abstinens...

Skrevet

Men til onsdag/torsdag skal den visstnok komme her til Trøndelag også sies det! Vi smører oss med litt mer tålmodighet og ser fram til å legge bort boblejakka...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...