Gjest kizi Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jeg står på venteliste for å ta kikkhullskirurgi i et kne. Jeg har lyst å bytte sykehus, hvordan går jeg frem? 0 Siter
Whimsy Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 http://www.sykehusvalg.net/ Vet ikke om denne linken hjelper deg, men det sto på høyresiden om dette...gratis grønt nummer til og med 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ja. Har akkurat gjort det selv. Havnet 38 uker i kø, byttet sykehus og 4 dager etter var jeg operert. Se på den oppgitte nettsiden og velg kropsdel. Der får du alle sykeshusene som opererer det du skal. Lurt å ta en telefon nå som det er sommer. Mange stenger en del operasjonsstuer og da blir det ytterligere ventetid. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ja. Har akkurat gjort det selv. Havnet 38 uker i kø, byttet sykehus og 4 dager etter var jeg operert. Se på den oppgitte nettsiden og velg kropsdel. Der får du alle sykeshusene som opererer det du skal. Lurt å ta en telefon nå som det er sommer. Mange stenger en del operasjonsstuer og da blir det ytterligere ventetid. Hvordan gikk du frem for å bytte sykehus? jeg prøvde å ringe både sykehuset jeg står på venting og det aktuelle sykehuset jeg ønsker plass på. Jeg ble sånn passe avvist begge plassene, så nå er jeg helt forvirret. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hvordan gikk du frem for å bytte sykehus? jeg prøvde å ringe både sykehuset jeg står på venting og det aktuelle sykehuset jeg ønsker plass på. Jeg ble sånn passe avvist begge plassene, så nå er jeg helt forvirret. Jeg er pågående og gir meg ikke. Skulle til Ahus. Ringte Kongsvinger. Avdelingssykepleieren på poliklinisk var veldig forståelsesfull. Hun ordnet time på ploklinikk og på kirurgisk i løpet av 4 dager. Det eneste jeg gjorde var å ringe Ahus og be de oversende papirene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.