Gjest Menisken min Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hvordan forløp dette og tar det lang tid før en blir bra? Har meniskskade. Er student og vil helst ikke være borte fra skolen. Må en bruke krykker? 0 Siter
Gjest var 16 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jeg var bare 16, så jeg husker ikke all verden. Men jeg tror jeg gikk på krykker en liten stund etterpå, for å avlaste. Men jeg klarte å gå uten. Halta vel i 2-3 uker. Klarte ikke å strekke ut beinet i dagene etter operasjonen, var stiv. Kan ikke se hvorfor du skal være borte fra skolen. 0 Siter
Nikki Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg brukte krykker en liten uke , men startet tidlig med å belaste kneet litt. Jeg var ikke borte fra skolen. Operasjonen foregikk en torsdag kveld, og jeg var på skolen på fredag. Jeg måtte gi meg etter noen timer, men det var fordi kroppen min reagerte på smertestillende (var nærmest dopet.) Litt vondt i starten, men det gikk fort over. 0 Siter
Osiris Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det varierer veldig hvor lang tid det vil ta etter en meniskoperasjon. Mitt høyre kne gikk kjempefint. Brukte bare en krykke etter et par dager, og etter 4-5 dager hadde jeg med en krykke ut om jeg skulle gå langt bare. Godt å ha ekstra støtte når man ble sliten. Har nettopp operert det andre kneet (14.juni), og det har ikke gått like fort. Er fortsatt avhengig av krykker ute, greier meg med en inne. Fortsatt smerter i det kneet, mens høyre kne var smertefritt ganske raskt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.