Gå til innhold

Flere som føler det samme?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Har jobbet på en barneleir i fem dager. det har vært fem hektiske dager hvor vi har gjort mye gøy sammen. Det har vært lite søvn, mye arbeid men også mye glede. Vi har nesten vært som et eget lite samfunn der ute med 20 forskjellige dialekter som surer rundt

Nå er alt over og jeg har dratt hjem. Men jeg er så trist og lei meg. Føler meg så fryktelig tom selv om jeg er glad for å komme hjem og slappe av.

Flere som får den følelsen når de har deltatt på tilsvarende arrangementer?

Gjest batteri
Skrevet

jeg kan ikke si at jeg har følt den følelsen etter ett slikt arrangement som du beskriver, men har opplevd at når jeg har vært hjemmefra og opplevd noe gøy, f.eks en gang jeg reiste til oslo på en konsert og var borte en stund..da fikk jeg uforklrlig tomhetsfølelse når jeg kom hjem igjen, lå våken og fikk ike sove, skjønte ikke hva det kom av... er vel noe med at vi kommer tilbake til hverdagen, jeg vet ikke. har opplevd det flere ganger, og tror kanskje at det er den samme følelsen du beskriver.. det er rart det der.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Kanskje ikke tom, men fryktelig rastløs. Fra å ha vært en som alle har hatt behov for og nytte av 24 timer i døgnet, så er det plutselig ingen som "maser" lenger. Døgnet har vært fylt med aktivitet, så det er klart det blir litt "tomt" å komme hjem. Ganske normalt vil jeg tro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...