Gå til innhold

Noen som vet hva dette heter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg.. Men jeg gjør nå et forsøk allikevel... Er på utkikk etter en slags støttebandasje i lær. Som skal brukes på armene. Gjerne en lang type, som går litt oppover armen... Noen som skjønner hva jeg mener, og som vet hva jeg kan søke etter? På forhånd tusen takk!

Skrevet

Håndleddstøtte, man bruker det f.eks ved senebetennelse.

Skrevet

Apotek og helsebutikker selger slike. Har ikke sett lange i lær, kun korte rundt selve håndleddet. Selv har jeg to, en til hvert håndledd, de går til midt mellom albuen og håndleddet, har en skinne inni slik at de ikke er så bøybare. Veldig behagelige på. Ligner på denne, men min er noen år så den er ikke i handelen lenger:

http://www.rehband.com/mainFrame.asp?ArticleID=12316&CategoryID=4713&ArticleOutputTemplateID=214&ArticleStateID=2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...