nyca Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg.. Men jeg gjør nå et forsøk allikevel... Er på utkikk etter en slags støttebandasje i lær. Som skal brukes på armene. Gjerne en lang type, som går litt oppover armen... Noen som skjønner hva jeg mener, og som vet hva jeg kan søke etter? På forhånd tusen takk! 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Håndleddstøtte, man bruker det f.eks ved senebetennelse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Apotek og helsebutikker selger slike. Har ikke sett lange i lær, kun korte rundt selve håndleddet. Selv har jeg to, en til hvert håndledd, de går til midt mellom albuen og håndleddet, har en skinne inni slik at de ikke er så bøybare. Veldig behagelige på. Ligner på denne, men min er noen år så den er ikke i handelen lenger: http://www.rehband.com/mainFrame.asp?ArticleID=12316&CategoryID=4713&ArticleOutputTemplateID=214&ArticleStateID=2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.