Gå til innhold

tarmskylling i bergen?

Gjest kan noen fortelle meg om proseyren?

Anbefalte innlegg

Gjest kan noen fortelle meg om proseyren?
Skrevet

Kan noen fortelle meg om hvordan tarmskylling utføres, gjør det vondt?

bivirkinger? finnes det et slikt tilbud i bergen?

Gjest ikke la deg lure
Skrevet

Nei men jeg kan fortelle deg om et mye billigere og like bra alternativ: Kjøp 4 poser laxabon på apoteket (totalt ca. 340 kr) og følg bruksanvisningen. Det har akkurat samme virkningen.

De som driver med tarmskylling, flår bare penger av deg.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Nei men jeg kan fortelle deg om et mye billigere og like bra alternativ: Kjøp 4 poser laxabon på apoteket (totalt ca. 340 kr) og følg bruksanvisningen. Det har akkurat samme virkningen.

De som driver med tarmskylling, flår bare penger av deg.

Hva er vitsen med tarmskylling? Tidsfordriv?

Skrevet

Hva er vitsen med tarmskylling? Tidsfordriv?

Kanskje det er gøy?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Kanskje det er gøy?

De er så mange alternative som har en masse fikse ideer og selger udokumentert gammelt sludder på boks. Dyrt.

Gjest prust
Skrevet

Kanskje det er gøy?

Huff - jeg hadde voldsom diaré her ei natt. Kan ikke fatte at noen frivillig vil ha tarmskylling :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...