Gå til innhold

For en herlig helg!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Dette har vært en fantastisk helg :-)

Fredag kveld var ei venninne og jeg på en flott utekonsert med to jeg gikk i klasse med på videregående, og hun ene spilte jeg mye sammen med i tenårene. Hadde ikke sett dem på nesten 15 år. Utrolig koselig!

Lørdag leverte vi jentene (15 mnd og 4 år) til våre fantastiske naboer, mens eldstemann på seks var her hjemme med svigermor.

Jeg og min kjære reiste på hyttetur med to andre par. Vi var med på noen timers dugnad på hytta, før vi virkelig tok helg, og storkoste oss! Vi grillet, pratet, hadde nattbad, drakk vin og shots mm og hadde det vanvittig gøy :-)

Vi la oss i ett-tida (ja, vi innså at vi begynner å bli gamle...) - og jeg sov til nesten halv tolv !!!! Utrolig godt! Så var det laaaaang frokost i ro og fred, før et par timers avslapping i sola og et delig bad før vi pakket sammen.

På veien hjem stoppet vi et sted og kjøpte is. Vi satte oss utenfor på en benk og nøyt det å være bare oss to. Følte oss nesten som 20 åringer og nyforelska :-)

Hjemme hadde alt gått bra. Jentene hadde sovet hele natta - til og med den vesle nattugla som holder oss våkne vanligvis, hadde sovet som en stein!

Å så deilig med ett døgn barnefri, å få være bare voksne og kjærester og vite at ungene har det bra samtidig!

mariaflyfly
Skrevet

Ååååhhh, det hørtes ut som dere har hatt en flott helg, prust! Og det var jo vel fortjent. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...