Gå til innhold

Utsette militæret pga utdannelse ?

Anbefalte innlegg

Gjest Student snart
Skrevet

Noen som VET (ikke tror) om det for tiden er mulig å få utsettelse på militæret pga plass ved et av landets univeriteter?

Noen sier det ikke går, andre at det går, derfor - noen som VET ?

Gjest prust
Skrevet

Kan du ikke kontakte Forsvaret da? Hvis du har fått innkalling, står det vel et navn eller telefonnummer der?

Gjest Student snart
Skrevet

Kan du ikke kontakte Forsvaret da? Hvis du har fått innkalling, står det vel et navn eller telefonnummer der?

Det gjelder ikke meg, og det har heller ikke kommet noen innkalling enda. Er litt føre var, men VET du noe om det?

Gjest prust
Skrevet

Det gjelder ikke meg, og det har heller ikke kommet noen innkalling enda. Er litt føre var, men VET du noe om det?

Nei, dessverre. Aner ikke. Men mannen min fikk i alle fall utsatt militæret pga av utdannelsen for leeeenge siden. han hadde et halvt år i Harstad i 1996, etter at han var ferdig med høyskoleutdanningen. Det var ikke bare-bare det heller, å være eldre enn mange i befalet....

Gjest Vernepliktsverket
Skrevet

Min kamerat fikk utsettelse pga. studer i fjor, men siden du vil VITE, så kan du alltids spørre de som VET?!!? Ring

Gjest knarp
Skrevet

Ja, jeg _vet_ at det er mulig. Du får det nesten alltid, men har ikke krav på det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, kjenner flere som har gjort det.

Skrevet

Ja, det er fullt mulig og ikke noe problem heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...