joas Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hei har gått på reabilitering i ett år nu og her etter så må man søke annen hver mnd.Slik som det egentlig er, er at nu skal man søke på attføring, men saken er den at noe arbeid for meg blir det neppe. Er ikke kompetent til det. Har vært plaget med angst i 14 åre nu å blir ikke noe bedre, i stedet for å søke på reabilitering annen hver mnd å være usikker på om man får det eller ikke tærer jo også på psyken. Så er det noen som hvet om man kan søke om foreløbig uføretrygdet allerede nu. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=uf_oereytelser&path_sub=vilk_aar Du kan lese litt her. Jeg har snart gått på rehabilitering i ett år nå, og kan ikke jobbe enda, har heller ikke fått behandling som hjelper. Jeg fikk beskjed om at når rehab. var ferdig kunne jeg søke om midlertidtig ufør. Men at det uansett var en stønad og få. Men jeg vil anbefale deg og ha gode legeerklæringer på at du ikke kan jobbe, og at du ikke har fått behandling som gjør deg frisk. Slik har jeg fått TK til og skjønne hva som er galt med meg, siden jeg har en sjelden sykdom som de ikke har peiling på der ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.