Gjest masteroppgave Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Markerer et helt dokument, men fotnotene blir ikke markert. Hvordan markere også dem? Haster. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 ctrl+a markerer alt. Men det hender at noe er markert selv om det ikke ser sånn ut. Har aldri brukt fotnoter selv... 0 Siter
citoyen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Fortell heller hva du forsøker å oppnå - vil du flytte innholdet fra ett program til et annet? Hvilke programmer prøver du i så fall å flytte teksten fra og til? 0 Siter
damedame Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Fortell heller hva du forsøker å oppnå - vil du flytte innholdet fra ett program til et annet? Hvilke programmer prøver du i så fall å flytte teksten fra og til? Ja, fra word til adobe. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ja, fra word til adobe. Firmaet Adobe har mange forskjellige produkter, men jeg gjetter på at du snakker om Acrobat. Jeg er ganske sikker på at du kan importere et Word-dokument direkte fra Adobe Acrobat. Resultatet vil da sannsynligvis bli mye bedre enn om du klipper og limer teksten. 0 Siter
damedame Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Firmaet Adobe har mange forskjellige produkter, men jeg gjetter på at du snakker om Acrobat. Jeg er ganske sikker på at du kan importere et Word-dokument direkte fra Adobe Acrobat. Resultatet vil da sannsynligvis bli mye bedre enn om du klipper og limer teksten. Takk fra meg og oppgaveskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.