Gå til innhold

Haster! Fotnote, markering av tekst

Anbefalte innlegg

Gjest masteroppgave
Skrevet

Markerer et helt dokument, men fotnotene blir ikke markert.

Hvordan markere også dem?

Haster.

Skrevet

ctrl+a markerer alt. Men det hender at noe er markert selv om det ikke ser sånn ut.

Har aldri brukt fotnoter selv...

Skrevet

Fortell heller hva du forsøker å oppnå - vil du flytte innholdet fra ett program til et annet? Hvilke programmer prøver du i så fall å flytte teksten fra og til?

Skrevet

Fortell heller hva du forsøker å oppnå - vil du flytte innholdet fra ett program til et annet? Hvilke programmer prøver du i så fall å flytte teksten fra og til?

Ja, fra word til adobe.

Skrevet

Ja, fra word til adobe.

Firmaet Adobe har mange forskjellige produkter, men jeg gjetter på at du snakker om Acrobat.

Jeg er ganske sikker på at du kan importere et Word-dokument direkte fra Adobe Acrobat. Resultatet vil da sannsynligvis bli mye bedre enn om du klipper og limer teksten.

Skrevet

Firmaet Adobe har mange forskjellige produkter, men jeg gjetter på at du snakker om Acrobat.

Jeg er ganske sikker på at du kan importere et Word-dokument direkte fra Adobe Acrobat. Resultatet vil da sannsynligvis bli mye bedre enn om du klipper og limer teksten.

Takk fra meg og oppgaveskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...