Dory Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Er det dyrere å sende/mota medling til/fra kreta? Har akkurat fått meg ny kjæreste:)) Og skal en uke sammn med familien til kreta. Kommer til å saaavne han. Så er det dyrt med sms i andre land? Er det dyrt for han å sende til meg også? Hva lønner seg, ringe fra egen mobil, eller kjøpe telekort? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 For den som er hjemme i norge er prisen den samme. Men det koster mer både å motta og sende sms. Og det koster mer å motta samtaler og ringe ut når du er i utlandet. Så det er du som vil merke det på telefonregninga, ikke kjæresten din. 0 Siter
Dory Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 For den som er hjemme i norge er prisen den samme. Men det koster mer både å motta og sende sms. Og det koster mer å motta samtaler og ringe ut når du er i utlandet. Så det er du som vil merke det på telefonregninga, ikke kjæresten din. Ok, det er bra da:) Tusen takk for info. Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest tellef Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det smarteste og rimeligste for den som er på reise er å kjøpe et kontantkort i det landet man er i - og så informere venner/forbindelser om nümmeret. Da er det den som ringer/sender SMS som betaler ekstra. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det er forskjell på prisene til de greske operatørene også. Noen har billig taletid, andre sms o.s.v. Sjekk det før du drar, så kan du bytte til det som passer når du kommer ned :-) 0 Siter
Gjest Sydenfareren Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg var i Spania i fjor. Vet ikke om det er veldig forskjell fra Hellas, men i løpet av to uker sendte jeg tre MMS, 1 SMS hver dag samt tok et par korte telefonsamtaler. Jeg mottok omtrent samme mengde/sort meldinger. Dette kom på 7-800,- hvis jeg ikke husker feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.