Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dyrere å sende/mota medling til/fra kreta?

Har akkurat fått meg ny kjæreste:)) Og skal en uke sammn med familien til kreta. Kommer til å saaavne han.

Så er det dyrt med sms i andre land? Er det dyrt for han å sende til meg også?

Hva lønner seg, ringe fra egen mobil, eller kjøpe telekort?

Gjest blomsterløk
Skrevet

For den som er hjemme i norge er prisen den samme.

Men det koster mer både å motta og sende sms. Og det koster mer å motta samtaler og ringe ut når du er i utlandet. Så det er du som vil merke det på telefonregninga, ikke kjæresten din.

Skrevet

For den som er hjemme i norge er prisen den samme.

Men det koster mer både å motta og sende sms. Og det koster mer å motta samtaler og ringe ut når du er i utlandet. Så det er du som vil merke det på telefonregninga, ikke kjæresten din.

Ok, det er bra da:)

Tusen takk for info.

Vennlig hilsen,

Gjest tellef
Skrevet

Det smarteste og rimeligste for den som er på reise er å kjøpe et kontantkort i det landet man er i - og så informere venner/forbindelser om nümmeret. Da er det den som ringer/sender SMS som betaler ekstra.

mil1365380270
Skrevet

Det er forskjell på prisene til de greske operatørene også. Noen har billig taletid, andre sms o.s.v. Sjekk det før du drar, så kan du bytte til det som passer når du kommer ned :-)

Gjest Sydenfareren
Skrevet

Jeg var i Spania i fjor. Vet ikke om det er veldig forskjell fra Hellas, men i løpet av to uker sendte jeg tre MMS, 1 SMS hver dag samt tok et par korte telefonsamtaler. Jeg mottok omtrent samme mengde/sort meldinger. Dette kom på 7-800,- hvis jeg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...