Gå til innhold

Trening, hjelper det?

Anbefalte innlegg

Gjest bedre form håper jeg
Skrevet

er 160 høy, veier 55 kg, noe som med min ekstremt spinkle benbygging er bittelitt for mye synes jeg. Blir liksom litt mye utenpå beina noen steder. Armene og anklene mine er pipestilker, men låra, magen og hoftene er litt polstret.

Det viktigste for meg er å stramme opp, særlig magen, bak låra og rompa.

Nå jogger jeg eller sykler jeg eller går på rulleskøyter min annenhver dag (en av de tre). Vil det hjelpe noe på å stramme opp? Kondisen har hvertfall blitt bedre:)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• Babette

7

• Goliath

4

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

All bevegelse er med på å gi muskler, mer eller mindre.

Men ønsker du mer muskler enn denne type aktvitet gir deg, så kan du begynne å trene vekter.

Du er sikkert jente og de fleste jenter er litt redd for å trene vekter fordi de tror at de får sånne bole-muskler. Men du skal trene utrolig mye for å få skikkelige muskler, så dette er lite å være redd for.

Da kan du trene opp musklergrupper du vil trene opp og få litt mer der du ønsker.

Skrevet

All bevegelse er med på å gi muskler, mer eller mindre.

Men ønsker du mer muskler enn denne type aktvitet gir deg, så kan du begynne å trene vekter.

Du er sikkert jente og de fleste jenter er litt redd for å trene vekter fordi de tror at de får sånne bole-muskler. Men du skal trene utrolig mye for å få skikkelige muskler, så dette er lite å være redd for.

Da kan du trene opp musklergrupper du vil trene opp og få litt mer der du ønsker.

Vil gjerne ha litt muskler jeg, særlig på overkroppen, for å bli litt mer balansert. Det største problemet er at dersom jeg trener mye, og går ned litt, så får jeg nesten vaskebrett mage, det er ikke pent.

Skrevet

Vil gjerne ha litt muskler jeg, særlig på overkroppen, for å bli litt mer balansert. Det største problemet er at dersom jeg trener mye, og går ned litt, så får jeg nesten vaskebrett mage, det er ikke pent.

"Det største problemet er at dersom jeg trener mye, og går ned litt, så får jeg nesten vaskebrett mage, det er ikke pent."

Tror mange vil være uenig med deg der - og ikke rent lite misunnelig:-)

Skrevet

"Det største problemet er at dersom jeg trener mye, og går ned litt, så får jeg nesten vaskebrett mage, det er ikke pent."

Tror mange vil være uenig med deg der - og ikke rent lite misunnelig:-)

Du.. jeg er jente da. Jenter skal ikke ha vaskerett mage, det er ikke pent.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er slank (170 høy og 56 kg) og har vaskebrettmage... Eller - ikke sånn _hel tydelig_ sixpack, men helt vanlig flat mage med sixpack konturer. Og når jeg ler, løfer, etc - så kommer de tydelig frem...

Kan ikke noe for det - det er bare sånn, mange år siden jeg trente magemusklene regelmessig.

Synes det er bedre enn hengemage hvertfall :)

Skrevet

Jeg er slank (170 høy og 56 kg) og har vaskebrettmage... Eller - ikke sånn _hel tydelig_ sixpack, men helt vanlig flat mage med sixpack konturer. Og når jeg ler, løfer, etc - så kommer de tydelig frem...

Kan ikke noe for det - det er bare sånn, mange år siden jeg trente magemusklene regelmessig.

Joda, bedre enn hengemage, men du må jo være direkte mager med den vektfordelinga til den høyden? Vaskebrett får en jo til å se enda mer skrapa ut og det synes ikke jeg personlig er pent, heller en liten kosemage da.

Skrevet

Spørs hvor godt vaskebrettene synes det. Litt er jo ok, selv på jentene:-)

Men generelt vil muskler gi deg mer kjøtt på bena, i alle fall ser du "tykkere" ut, men dette synes jo som en veltrent og flott kropp.

Skrevet

Spørs hvor godt vaskebrettene synes det. Litt er jo ok, selv på jentene:-)

Men generelt vil muskler gi deg mer kjøtt på bena, i alle fall ser du "tykkere" ut, men dette synes jo som en veltrent og flott kropp.

Jeg vil jo ikke se tykkere ut da, tvert imot, men fettet på låra (ridebukselår) vil ikke slippe...

Jeg vil bare bli stram, helst med 1-2 kg mindre.

Skrevet

Jeg vil jo ikke se tykkere ut da, tvert imot, men fettet på låra (ridebukselår) vil ikke slippe...

Jeg vil bare bli stram, helst med 1-2 kg mindre.

Jeg ordla meg litt feil. Jeg mener ikke at muskler gjør at du ser tykkere ut, men du får et mer "lag" på kroppen, som gjør at du ser penere ut. Med andre ord du ser mer veltrent og flott ut. Muskler gjør jo at du blir større, men ikke i negativ forstand.

"Ridebukser" er kanskje ikke så lett å gjøre noe med. Men er det så ille da, hvis det ikke er utpreget? Jeg synes det kan være sexy jeg, men alt er avhengig av hvilken jente det sitter på selvsagt.

Skrevet

Jeg ordla meg litt feil. Jeg mener ikke at muskler gjør at du ser tykkere ut, men du får et mer "lag" på kroppen, som gjør at du ser penere ut. Med andre ord du ser mer veltrent og flott ut. Muskler gjør jo at du blir større, men ikke i negativ forstand.

"Ridebukser" er kanskje ikke så lett å gjøre noe med. Men er det så ille da, hvis det ikke er utpreget? Jeg synes det kan være sexy jeg, men alt er avhengig av hvilken jente det sitter på selvsagt.

Kan du beskrive en vaskebrettmage på en kvinne?

Har jeg det, tro?

Jeg skjønner ikke helt hva det er.

Skrevet

Du.. jeg er jente da. Jenter skal ikke ha vaskerett mage, det er ikke pent.

Jeg forstod at du var jente - og står ved det jeg sa.

Antydning til vaskebrettmage på jenter kan være meget vakkert, så lenge det ikke skyldes at jenta er helt mager og uten former ellers.

Ønsker du å bygge litt mer muskelmasse for å forme kroppen litt mer, så er vekttrening med litt tyngre vekter det beste - kombinert med et sunt og godt kosthold.

Skrevet

Kan du beskrive en vaskebrettmage på en kvinne?

Har jeg det, tro?

Jeg skjønner ikke helt hva det er.

Det er nok ingen store forskjeller, om noen, på en en kvinnes vaskebrettmage og en manns.

Så har du sette en manns har du sett dem alle:-)

Du må nesten vise meg magen din for at jeg skal si om du har vaskebrett mage.

Får jeg se din kan du få se min:-)

Skrevet

Ridebukselår sexy? Hva er du slags mann da. Hadde bare alle likt det. Nei, så veldig utpreget er det ikke, men ujevnt, mer på det ene låret enn det andre, ødelegger symetrien, og så er jeg bredere der enn jeg er over hofter/rompa. Litt fjernt synes jeg.

Skrevet

Takk skal du ha.

Da har jeg ikke vaskebrettmage.

Trodde du vaskebrettmage var som et vaskebrett, altså mange riller oppover, valker altså?

Six pack er et bedre ord enn vaskebrett egentlig.

Gjest Persille
Skrevet

Joda, bedre enn hengemage, men du må jo være direkte mager med den vektfordelinga til den høyden? Vaskebrett får en jo til å se enda mer skrapa ut og det synes ikke jeg personlig er pent, heller en liten kosemage da.

Nei, er ikke mager.. Tror jeg hvertfall ikke da :)

Jeg er relativt normal, bruker 36-38 i klær, og har ingen bein som stikker ut akkurat :)

Gjest trener litt
Skrevet

Hvilke øvelser trener magen (untatt sit-ups)? Har stor kulemage og prøver å ta sit-ups.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...