Gå til innhold

Trening, hjelper det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du vaskebrettmage var som et vaskebrett, altså mange riller oppover, valker altså?

Six pack er et bedre ord enn vaskebrett egentlig.

Hehe, nei jeg trodde selvsagt ikke det var valker.

Det ville jo vært pussig om man fikk valker av å trene.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

16

• Babette

7

• Goliath

4

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest trener litt
Skrevet

Jeg forstod at du var jente - og står ved det jeg sa.

Antydning til vaskebrettmage på jenter kan være meget vakkert, så lenge det ikke skyldes at jenta er helt mager og uten former ellers.

Ønsker du å bygge litt mer muskelmasse for å forme kroppen litt mer, så er vekttrening med litt tyngre vekter det beste - kombinert med et sunt og godt kosthold.

Kan du si noen øvelser for magen? (Minus sit-ups; de tar jeg.) Jeg har stor mage... Jeg hadde litt mage også før fødslene, men jeg vil ikke se gravid ut nå... Minsten er snart tre, og kroppen min har endret seg. Så jeg vil gjerne få flatere/mindre mage. Takk for svar.

Skrevet

Joda, bedre enn hengemage, men du må jo være direkte mager med den vektfordelinga til den høyden? Vaskebrett får en jo til å se enda mer skrapa ut og det synes ikke jeg personlig er pent, heller en liten kosemage da.

Hun trenger da vel ikke å være mager med 170/56 kg ?!?

Jeg tror Persille er veldig fin. Og at hun har lett beinbygning som meg.

Skrevet

Ridebukselår sexy? Hva er du slags mann da. Hadde bare alle likt det. Nei, så veldig utpreget er det ikke, men ujevnt, mer på det ene låret enn det andre, ødelegger symetrien, og så er jeg bredere der enn jeg er over hofter/rompa. Litt fjernt synes jeg.

Den usymmetrien er det nok kun bare du som ser. Vi menn ser ikke sånt.

Joda det kan være sexy, men som sagt bare det ikke er utpreget. Det kommer jo an på hvordan kroppen din er ellers selvsagt.

Forresten det er jo ikke noe som er sexy hvis det er utpreget, uansett hva det måtte være.

Skrevet

Takk skal du ha.

Da har jeg ikke vaskebrettmage.

Du har ikke vaskeball mage da? Det er litt forskjell fra vaskebrett:-)

Gjest bedre form håper jeg
Skrevet

Hun trenger da vel ikke å være mager med 170/56 kg ?!?

Jeg tror Persille er veldig fin. Og at hun har lett beinbygning som meg.

Ja, det er vel sikkert beina som utgjør de ekstra 10 cm i forhold til meg og de veier ikke så mye...;)

Skrevet

Den usymmetrien er det nok kun bare du som ser. Vi menn ser ikke sånt.

Joda det kan være sexy, men som sagt bare det ikke er utpreget. Det kommer jo an på hvordan kroppen din er ellers selvsagt.

Forresten det er jo ikke noe som er sexy hvis det er utpreget, uansett hva det måtte være.

Utpreget store pupper synes nok de fleste menn er fint ;)

Er veldig usymmetrisk rundt hoftene, skeiv i livet også, går mer inn på den ene siden enn den andre. Ser det selv bare på bilder, eller om jeg ser i to speil, speil i speilet liksom... Speilbildet mitt har jeg vel vent meg til å se...

Skrevet

Kan du si noen øvelser for magen? (Minus sit-ups; de tar jeg.) Jeg har stor mage... Jeg hadde litt mage også før fødslene, men jeg vil ikke se gravid ut nå... Minsten er snart tre, og kroppen min har endret seg. Så jeg vil gjerne få flatere/mindre mage. Takk for svar.

Trener du magemuskler så blir magen din hard bak den store magen, det er det som er så dumt med magefettet. Magefettet må du få bort med andre midler i tillegg til trening. Eller en kombinasjon med trening og endret kosthold.

Er det overflødig hud etter en fødsel, kan det bli enda verre å bli kvitt.

Magefett er veldig vanskelig å få bort dessverre.

Men uansett så må du trene, det gir deg en fin kropp generelt.

Skrevet

Du har ikke vaskeball mage da? Det er litt forskjell fra vaskebrett:-)

Jeg har flat og fast og fin mage, men ikke six-pack.

I lår og legger har jeg mer synlige muskler.

Gjest trener litt
Skrevet

Trener du magemuskler så blir magen din hard bak den store magen, det er det som er så dumt med magefettet. Magefettet må du få bort med andre midler i tillegg til trening. Eller en kombinasjon med trening og endret kosthold.

Er det overflødig hud etter en fødsel, kan det bli enda verre å bli kvitt.

Magefett er veldig vanskelig å få bort dessverre.

Men uansett så må du trene, det gir deg en fin kropp generelt.

Det er ikke hud, men en "god" mage. Jeg prøver å spise sundt og trene. Vil ikke magen da bli litt mindre?

Skrevet

Utpreget store pupper synes nok de fleste menn er fint ;)

Er veldig usymmetrisk rundt hoftene, skeiv i livet også, går mer inn på den ene siden enn den andre. Ser det selv bare på bilder, eller om jeg ser i to speil, speil i speilet liksom... Speilbildet mitt har jeg vel vent meg til å se...

Hehe, nja selv de som liker store pupper har nok en grense for stort det skal være.

Den usymmetrien tviler jeg sterkt på at andre ser. Har du noen gang opplevd at andre har sett det? Hvis du ikke selv har sagt det til dem da.

Jenter har ofte et feil bilde av seg selv, de har gransket og saumfart sin egen kropp i årevis og finner detaljer det er noe "feil" med. Vi menn kan være gift med dere i en mannsalder uten å ha sett noe som helst til dette:-)

Skrevet

Jeg har flat og fast og fin mage, men ikke six-pack.

I lår og legger har jeg mer synlige muskler.

Men trener du mye magemuskler da? Hvis ikke blir det vanskelig å få vaskebrett:-)

Skrevet

Hehe, nja selv de som liker store pupper har nok en grense for stort det skal være.

Den usymmetrien tviler jeg sterkt på at andre ser. Har du noen gang opplevd at andre har sett det? Hvis du ikke selv har sagt det til dem da.

Jenter har ofte et feil bilde av seg selv, de har gransket og saumfart sin egen kropp i årevis og finner detaljer det er noe "feil" med. Vi menn kan være gift med dere i en mannsalder uten å ha sett noe som helst til dette:-)

Nei, har aldri hørt noen andre har sett det, noe jeg synes er rart, for det er virkelig fremtredende i dobbelt speil...

Men hvorfor skulle andre si noe om det da? Jeg sier jo ikke til andre at åh du ørene dine sitter ikke like høyt feks. Det gjør man jo bare ikke.

Skrevet

Det er ikke hud, men en "god" mage. Jeg prøver å spise sundt og trene. Vil ikke magen da bli litt mindre?

Joda, den blir forhåpentlig mindre, men det kommer jo an på hvor mye mat du stapper i deg også. Spiser du deg stappmett så magen buler ut, så skal det mye til at den blir mindre selv om du spiser sundt.

Som sagt, magen er vanskelig å slanke bort, men det er ingen grunn til å gi opp for det:-)

Jeg trener mye magemuskler og er slank, men det skal ikke mye til før magen kan vokse, selv om jeg har klart å holde den i sjakk.

Skrevet

Men trener du mye magemuskler da? Hvis ikke blir det vanskelig å få vaskebrett:-)

Jeg har ikke noe ønske om vaskebrett. Bare lurte på hva det er.

Jeg har kun fokus på kondis og til dels styrke i mitt treningsopplegg. Utseendemessige hensyn driter jeg i.

Men jeg setter selvsagt pris på den positive bivirkningen av treningen at man får en pen kropp.

Likevel: Noen motivasjon vil dette aldri utgjøre for meg. Jeg er veldig lite forfengelig.

Skrevet

Nei, har aldri hørt noen andre har sett det, noe jeg synes er rart, for det er virkelig fremtredende i dobbelt speil...

Men hvorfor skulle andre si noe om det da? Jeg sier jo ikke til andre at åh du ørene dine sitter ikke like høyt feks. Det gjør man jo bare ikke.

Hehe, nei det er nok riktig det, de aller fleste vil jo ikke kommentere noe sånt uten videre, men jeg tenkte kanskje at noen venninner hadde sagt noe når dere diskuterer kropp.

Dette tviler jeg sterkt på at jeg hadde sett på deg.

Skrevet

Jeg har ikke noe ønske om vaskebrett. Bare lurte på hva det er.

Jeg har kun fokus på kondis og til dels styrke i mitt treningsopplegg. Utseendemessige hensyn driter jeg i.

Men jeg setter selvsagt pris på den positive bivirkningen av treningen at man får en pen kropp.

Likevel: Noen motivasjon vil dette aldri utgjøre for meg. Jeg er veldig lite forfengelig.

Antgelig er du lite forfengelig og lite opptatt av det fordi du ser noenlunde bra ut kanskje.

Men hadde du begynt å ese ut så er det nok mulig du hadde lagt om treningen for å få kontroll på kroppen?

Skrevet

Hehe, nei det er nok riktig det, de aller fleste vil jo ikke kommentere noe sånt uten videre, men jeg tenkte kanskje at noen venninner hadde sagt noe når dere diskuterer kropp.

Dette tviler jeg sterkt på at jeg hadde sett på deg.

Får håpe det:) Jeg vet om det, men tenker sjeldent på det annet enn når jeg ser meg på bilder, eller dobbelt speil.

Ridebukselårene synes jo hele tiden, men kanskje blir de etterhvert litt mindre, nå når jeg har blitt litt sunnere og sprekere:)

Skrevet

Får håpe det:) Jeg vet om det, men tenker sjeldent på det annet enn når jeg ser meg på bilder, eller dobbelt speil.

Ridebukselårene synes jo hele tiden, men kanskje blir de etterhvert litt mindre, nå når jeg har blitt litt sunnere og sprekere:)

De blir helt sikkert mindre, om ikke annet så blir de faste og fine og det i seg selv er jo sexy:-)

Sikker på at guttene aldri har sett dette, men heller omtrent spist deg opp med øynene:-)

Skrevet

De blir helt sikkert mindre, om ikke annet så blir de faste og fine og det i seg selv er jo sexy:-)

Sikker på at guttene aldri har sett dette, men heller omtrent spist deg opp med øynene:-)

Han har nok ikke sett det nei, han er nemlig ikke så opptatt av kroppen min.

Ex derimot studerte meg masse, og han klagde aldri:)

Problemet med å skulle trene seg fin er jo at når man har kommet dit en vil (eller hvis), så må det jo vedlikeholdes hele tiden... men men, det er vel verdt det håper jeg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...