Babette Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Antgelig er du lite forfengelig og lite opptatt av det fordi du ser noenlunde bra ut kanskje. Men hadde du begynt å ese ut så er det nok mulig du hadde lagt om treningen for å få kontroll på kroppen? Det kan godt være. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Joda, bedre enn hengemage, men du må jo være direkte mager med den vektfordelinga til den høyden? Vaskebrett får en jo til å se enda mer skrapa ut og det synes ikke jeg personlig er pent, heller en liten kosemage da. Da tør jeg ikke å si hva jeg veier og hvor høy jeg er. Jeg er ikke en gang mager, men slank. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Han har nok ikke sett det nei, han er nemlig ikke så opptatt av kroppen min. Ex derimot studerte meg masse, og han klagde aldri:) Problemet med å skulle trene seg fin er jo at når man har kommet dit en vil (eller hvis), så må det jo vedlikeholdes hele tiden... men men, det er vel verdt det håper jeg;) Har du trent deg fin så er det en motivasjon til å fortsette å trene, så det går av seg selv. I tillegg, har du trent deg fin, så har du trent såpass mye at du er blitt vant med å trene og da skal det enda mer til å slutte. Jo mer du trener jo mer lyst har du til å trene og motsatt:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det kan godt være. Kan ta en titt på magen din i morgen, skal til tannlegen en tur da:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kan du si noen øvelser for magen? (Minus sit-ups; de tar jeg.) Jeg har stor mage... Jeg hadde litt mage også før fødslene, men jeg vil ikke se gravid ut nå... Minsten er snart tre, og kroppen min har endret seg. Så jeg vil gjerne få flatere/mindre mage. Takk for svar. Det finnes en rekke øvelser man kan benytte for å trene magemusklene. Hvis du søker litt på internett så tror jeg du finner bedre og mer beskrivende (med bilder) forklaringer enn hva jeg klarer å gi deg med ren tekst her. MEN det som kanskje er vel så viktig er hva du opplever som "problemet" med magen din. Har du for lite muskler til at magen "eser" ut, så kan/vil trening av magemusklene (også bare det å stramme magemusklene så ofte du husker det) bidra. Har du derimot litt for mye fett på magen, så vil det ikke hjelpe så mye å trene magemusklene. For det går ikke å "punktslanke" bort fettet. Da er kondisjonstrening (aerob trening - trening med begrenset intensitet over lengre økter, minst 45-60 minutter) et vesentlig bedre alternativ. Du forbrenner da fett på kroppen "generelt", og det vil være individuelt hvilket del av kroppen din som vil miste fettet først/i størst grad. Dog er det ikke uvanlig at magefettet er noe av det vanskeligste å bli kvitt - spesielt for damer. For noen er det helt umulig, og da er faktisk fettsuging det eneste alternativet - så fremt du ikke heller lærer deg å leve med det:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kan du si noen øvelser for magen? (Minus sit-ups; de tar jeg.) Jeg har stor mage... Jeg hadde litt mage også før fødslene, men jeg vil ikke se gravid ut nå... Minsten er snart tre, og kroppen min har endret seg. Så jeg vil gjerne få flatere/mindre mage. Takk for svar. Ups....jeg skrev noe som ble helt galt: "Har du for lite muskler TIL AT magen "eser" ut, så kan/vil trening av magemusklene....." Det skulle selvfølgelig stå "SLIK AT" .... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg er slank (170 høy og 56 kg) og har vaskebrettmage... Eller - ikke sånn _hel tydelig_ sixpack, men helt vanlig flat mage med sixpack konturer. Og når jeg ler, løfer, etc - så kommer de tydelig frem... Kan ikke noe for det - det er bare sånn, mange år siden jeg trente magemusklene regelmessig. Synes det er bedre enn hengemage hvertfall Vaskebrett er utrolig sexy på jenter! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hvilke øvelser trener magen (untatt sit-ups)? Har stor kulemage og prøver å ta sit-ups. Sit-ups, vanlige og på skrå, rockering er bra - ellers er statisk trening også bra. "Båten" - sitt på gulvet med overkroppen lent bakover - og bena opp fra gulvet, som en båt. Hold i 30 sek, pause i 10, og 30 nye sekunder. Det er den verste Men rockering er knallbra, kan gjøres mens du ser på tv 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Vaskebrett er utrolig sexy på jenter! Vel - da er jeg utrolig sexy Ser ut til å være litt delte meninger om det er pent eller ikke - men så lenge jeg er utrolig sexy i dine øyne er det nok for meg 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hun trenger da vel ikke å være mager med 170/56 kg ?!? Jeg tror Persille er veldig fin. Og at hun har lett beinbygning som meg. *bukker og nikker* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Men trener du mye magemuskler da? Hvis ikke blir det vanskelig å få vaskebrett:-) Hvem trenger vel vaskebrett når det er så mange fine vaskemaskiner å få kjøpt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Vel - da er jeg utrolig sexy Ser ut til å være litt delte meninger om det er pent eller ikke - men så lenge jeg er utrolig sexy i dine øyne er det nok for meg De som sier det ikke er sexy er nok stort sett jenter uten muligheter eller vilje til å få strandmage. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 De som sier det ikke er sexy er nok stort sett jenter uten muligheter eller vilje til å få strandmage. Antagelig Det er vel derfor jeg ble kalt mager også, med mine 170cm og 56 kg... Jeg er nemlig ganske sikker på at jeg er naturlig slank med normale former, litt rompe og lår, flat mage, passe pupper (muligens litt små) og ellers relativt gjennomsnittlig Selv anser jeg meg ikke som det store blikkfanget, men jeg registrer at det likevel er nok til at jenter blir sure og fornærmede over mitt forhold til deres kjærester... (Ikke forhold forhold da, men som kolleger, venner, etc - du vet hvordan det er...) 0 Siter
mrxx Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvem trenger vel vaskebrett når det er så mange fine vaskemaskiner å få kjøpt? Du er inne på noe der:-) Men det kan jo hende at maskinen går i stykker og da er det greit å ha noe i bakhånd:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.