Gjest Bilkjøper Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Lurer på å kjøpe Astra st.vogn, men får ikke samlet "alle mann alle" til prøvingen. Skummelt å ta plassen på øyemål, så dere som kjører Astra (NB: modellen som kom i 1998 og ble produsert frem til 2004), er det plass til 3 barn bak? Har de det levelig på "langtur"? 0 Siter
Gjest toya-1 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Vi kjøpte ny bil i januar, og så den gangen på noen Opel Astra st.vogner. Det er mange av de i salg nå. Men for vår del ble vi anbefalt av noen venner og ikke kjøpe Opel Astra st.vogn ettersom det er dårlig plass til bena i baksetet. Våre venner hadde en gutt på 5 år som har det litt trangt til bena sine (sier de). Vi prøvekjørte likevel en sånn bil, men den er også veldig lav under taket, spesielt hvis bilen har soltak. Min mann buttet med pannen på kanten av soltaket. Så vi kjøpte heller en Toyota Corolla st.vogn 1996-modell. Lykke til med bilkjøp. 0 Siter
Gjest det er en LITEN bil Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Opel Astra (gml. modell) er en liten stasjonsvogn, det er dårlig plass i den. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Opel Astra er knøttliten. Sats på noe annet. Opel er også kjent for dårlig kundebehandling og service - ihvertfall i Trondheim. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har ingen erfaring med Astra, men vår Zafira har vi akkurat kvitta oss med - heldigvis. Mye småfeil på bilen til stadighet, kostbare reparasjoner, ræva kundeservice osv... 0 Siter
Velouria Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det blir trangt, den er smal og kort. Sats heller på en av de større Opel modellene om det er Opel dere vil ha. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 En kollega på jobb har Astra stasjonsvogn. Kort oppsummering av erfaringer: Bilen har kostet mer i reparasjoner enn i innkjøp. Min lillesøster og hennes ektemann solgte sin Astra stasjonsvogn med vesentlig tap, fordi de var møkk lei verkstedbesøk og en bil de aldri kunne stole på. Med andre ord: Vurder å se på en annen kjerre ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.