Gjest bondekona Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 En person herfra vant i helgen en stor sum penger. Det var flott, men tenk at h*n vant for et par år siden også (ikke så mye da). Personen hadde altså fra før av god egenkapital og eier mye. Sånn er tippingen; noen som trenger penger vinner aldri, mens andre som egentlig har det de trenger kan vinne. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Han som vant 51 mill nå, har tydeligvis mill nok å ta av fra før. 0 Siter
Gjest bondekona Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 ? Og dette bruker du energi på? Jeg kan vel skrive her om jeg har noe jeg tenker på og vil si det til noen? 0 Siter
Gjest bondekona Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Han som vant 51 mill nå, har tydeligvis mill nok å ta av fra før. Ja. 0 Siter
Gjest det tiende bud Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Slik er det. Pengespill fordeler gevinster helt tilfeldig :-) Tvilsomt om noen med god råd ville ha spillt om de ikke kunne vinne, eller ...? Men at det er et problem for noen, det skjønner jeg...... :-) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Han som vant 51 mill nå, har tydeligvis mill nok å ta av fra før. Trodde han var anonym jeg? Og i hesteveddeløp satses det helt andre beløp enn i Lotto og tipping så de som vinner store summer der er sjelden ubemidlet i utgangspunktet. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det er vel ganske opplagt at dette er en person som tipper mye vil jeg tro, og da øker jo også vinnersjansen. Man må som kjent delta for å kunne vinne. Men tilfeldig er det. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Trodde han var anonym jeg? Og i hesteveddeløp satses det helt andre beløp enn i Lotto og tipping så de som vinner store summer der er sjelden ubemidlet i utgangspunktet. Han står med fullt navn i mange nettaviser. Han ville være anonym, men det bryr ikke nettavisene seg om. Han har visst operert på gråmarkedet med inversteringer. Fikk 8 mill i erstatning fra en finansmegler tidligere. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg kan vel skrive her om jeg har noe jeg tenker på og vil si det til noen? Er du misunnelig? 0 Siter
Gjest hvem er vel ikke det? skulle gjerne ha vunnet Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Er du misunnelig? , 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.